19 kwi 2015

Hatsune Miku - Lampa żarowa i linia deformacyjna


Tytuł oryginalny: 白熱灯と歪曲線
Tytuł romaji: Hakunetsutou to waikyokusen
Tytuł polski: Lampa żarowa i linia deformacyjna
Tekst i muzyka: Papiyon (ChouchouP)
Wokal: Hatsune Miku


Rzeczywistość, której nie chcę zaakceptować,
i wygasające wspomnienia
wyglądają nieśmiało z zakątków mojego serca.
Moja odpowiedź nadal brzmi tak samo, jak tamtego dnia.

Dziś znów będę spędzać swoje życie
w miejscu, którego ty nie znasz.
Jednak oświetlona lampą żarową
uśmiecham się do chwiejących się cieni.

Chcę wpatrywać się w twoją związaną sylwetkę całymi dniami.
Nieważne, z jaką miną będziesz błagać, ja nie przestanę.
Na twojej nieskazitelnej skórze chcę zostawić brudne ślady.
Nieważne, gdzie jesteś, ja zawsze na ciebie patrzę.

W chwili nieuwagi skręciłam w złym kierunku
i teraz znów moją głowę wypełniać zaczynają chaos i wspaniałe marzenia.
"Podobno jutro niestety ma padać,"
mówisz z przygnębioną miną.

Chcę wpatrywać się w twoją powieszoną sylwetkę całymi dniami.
Mimo że nie mam dla tego żadnego powodu, ani nie miałoby to sensu.
Chcę cię udusić swoimi chudymi rękoma i utopić się w tobie.
Bo w przeciwnym razie nie będę w stanie o tobie zapomnieć.

Myślałam o tym tyle razy, ale nic nigdy z tego nie wyszło.
Chciałam ci chociaż coś na koniec powiedzieć.
Martwiłam się tym tyle razy i nawet zdawało się, że już niedługo się zobaczymy.
Udam, że nic się nie stało i jutro przejdę na twoją stronę.

Nie musisz robić takiej smutnej miny i martwić się o mnie,
bo już niedługo będziemy mogli zaznać spokoju.
Wstrzymałam oddech, aby ukryć swoje emocje.
Tobie z przeszłości i teraźniejszości powiem teraz "Żegnaj".

Muszę zrobić twojej kochanej sylwetce coś okropnego,
żeby twoje życzliwe ja w mojej pamięci zniknęło.
Dlatego dziś znów w kącie swoich wspomnień wyginam i deformuję cię nie do poznania.
Jakoś żyję, ale wiem, że to na marne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz