17 mar 2015

Rib - Czerwona nić


Tytuł oryginalny: アカイト
Tytuł romaji: Aka ito
Tytuł polski: Czerwona nić
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: Rib


Jak bardzo oddaliłem się od ciebie od tamtego czasu?
Rozlegający się ten po całym mieście śpiew, aa, znam bardzo dobrze.

Przez "okoliczności", w jakich się znalazłaś, moja codzienność nie jest już taka sama.
Nie możemy teraz nawet stanąć sobie twarzą w twarz.
Nie mogę tak po prostu wyrzucić tego listu bez adresata.
Nie potrafiwszy przelać swoich uczuć na papier, zacząłem cię szukać.

Ile to razy się w tobie zakochałem, ile razy poczułem do ciebie urazę?
Mocno spleciona nić związała mnie delikatnie.
Dlatego właśnie nie mogę nic powiedzieć. Chcę cię dotknąć, ale już na to za późno i to boli.
Kolejny raz nie udaje mi się wydusić z siebie prostego "żegnaj".

Odniosłem wrażenie, że zawsze tylko sprawiam ci kłopoty. Nawet tym listem i martwieniem się o ciebie.
Nie ma rzeczy, które pozostają niezmienne. Aa, my też niedługo zaczniemy się powoli zmieniać.

Do tej pory nadal nie dotarła do mnie od ciebie żadna wiadomość,
a moje uczucia ciągle galopują przez ten próżny czas.
Patrzyliśmy oddzielnie na dwie nowe pary drzwi, które się przed nami pojawiły.
Ty pchnęłaś swoje i otworzyłaś je na oścież, zalewając wszystko swoim blaskiem.

Pociągnęłaś mnie za rękę tak, jakbyśmy wciąż byli dziećmi.
Twoje oczy były pełne determinacji, jak gdybyś miała zacząć zaraz biec.
Dlatego właśnie nie mogę nic powiedzieć. Chcę cię zobaczyć, ale już na to za późno i to boli.

Z tych wszystkich niedokończonych listów miłosnych zrobiła się wielka góra, tak samo jak z moich uczuć.
Byłaś pierwszą osobą, którą z całego serca zapragnąłem chronić.


Ile to razy się w tobie zakochałem, ile razy poczułem do ciebie urazę?
Mocno spleciona nić związała mnie delikatnie.
Dlatego właśnie muszę ci powiedzieć, że mimo wszystko nadal cię kocham.

Hej... Kiedy pewnej nocy szczerze wyznałem ci, że czuję się samotny i wolałbym już umrzeć,
ty byłaś tak bardzo zmartwiona.
Ale już wszystko dobrze. Nieważne, jaka przyszłość na nas czeka,

przenigdy nie pozwolę nikomu przeciąć naszej czerwonej nici.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz