15 lut 2015

Namine Ritsu - World's End Celebrate


Tytuł oryginalny: World's End Celebrate
Tytuł polski: Obchody Końca Świata
Tekst i muzyka: DeathOhagi
Wokal: Namine Ritsu


Usłyszałam przepowiednię,
że zanim nastanie jutro świt
nastąpi koniec świata.

Myślałam o tym, jakie to zabawne,
patrząc na leżący dookoła gruz
i tonące miasto.

Aa, rozmyty zachód słońca przenika moje oczy.
To chyba pierwszy raz,
kiedy poczułam, że żyję.

Hej, Panie Boże, spójrz może w moją stronę?
Już nie płaczę.
Kiedy nastanie świt, mnie też zabierz do siebie.

Złożyliśmy sobie obietnicę.
Duszący nostalgią, nieomylny pierwszy ruch.
To nic więcej jak tylko słowa, które padły z twoich ust.
Nie robiłam sobie nadziei.

Miałeś dawać mi szczęście,
a teraz już nigdy nie zobaczę, jak się poruszasz.

Ale kiedyś, w zataczającym koło cyklu odrodzenia,
przybędziesz po mnie niby przypadkiem, prawda?
Lecz na razie musimy się pożegnać. Proszę, rozpoznaj mnie w przyszłości.
Przyjdź po mnie szybko. Zaczekam na ciebie tylko jeszcze jeden raz.

Hej... hej...

Panie Boże, proszę, błagam.
Porzuć mnie, gdzie tylko chcesz,
ale przedtem zwiąż nas czerwoną nicią,
abyśmy już nigdy nie zbłądzili.

Hej, słyszysz?
To jednak było kłamstwo.
Mimo że nie znoszę poranków,
to nie ma to znaczenia,
bo w świecie nie do ocalenia
wszędzie jest tak samo.

Nie ważne, co byś zrobił,
nie dokonałbyś tego.

Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz