19 lut 2015

MAYU - Wystawiam język


Tytuł oryginalny: アッカンベーダ
Tytuł romaji: Akkanbee da
Tytuł polski: Wystawiam język
Tekst i muzyka: PinocchioP
Wokal: MAYU


Co ja miałam teraz powiedzieć?
Co powinnam teraz powiedzieć?
Jest tyle rzeczy, które chciałabym powiedzieć,
ale to nieodpowiednie na to miejsce.

Po lekcjach w klasie zostaliśmy tylko my dwoje.
W głowie wszystko mi się miesza.
Co to by było gdybym tak nagle
udusiła się czy dźgnęła!

Czuję na sobie twoje spojrzenie,
co sprawia, że troszkę się trzęsę.
Moim pełnym miłości światem kołysze pomarańczowe światło.

Chcę z tobą szczerze porozmawiać,
chcę z tobą szczerze porozmawiać,  ale...
słychać już dzwon oznajmiający koniec czasu.
"Nic, nic, do jutra!"
Odwracam się i szykuję do ucieczki.
"Nic, nic," mówię z uśmiechem
i wystawiam język.

Mój oddech robi się nierówny.
Zapomniałam aż chyba jak się chodzi.
Czerwone policzki, rozgrzane palce.
To do mnie niepodobne.

Przejrzałeś mnie zupełnie
i owinąłeś mnie sobie
wokół małego paluszka.
Cały czas powtarzam te same słowa.

Ciągle je powtarzam.

Chcę ci wyznać swoje uczucia,
chcę ci wyznać swoje uczucia, ale...
nie mogę powiedzieć czegoś, czego nie ma w scenariuszu.
Co ja miałam teraz powiedzieć?
Co powinnam teraz powiedzieć?
Jest tyle rzeczy, które chciałabym powiedzieć,
ale to nieodpowiednie na to miejsce.


"Nic, nic, do jutra!"
Aby ukryć swoje uczucia,
nie mam innego wyjścia,
jak robić wszystko według schematu.
"Nic, nic," mówię z uśmiechem
i wystawiam język.

Wystawiam język.

Chcę z tobą szczerze porozmawiać... (2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz