20 lut 2015

Kasane Teto - Nie chce mi się nic!


Tytuł oryginalny: なんにも やる気 ありません!
Tytuł romaji: Nannimo yaruki arimasen!
Tytuł polski: Nie chce mi się nic!
Tekst i muzyka: Mikeneko Punch
Wokal: Kasane Teto


Nie chce mi się nic! A spałam 12 godzin...
No, zgłodniałam trochę, to zjem, a potem znów pójdę spać. 

"Przecież i tak nie masz nic do roboty, prawda?
Idź teraz kupić rzeczy na kolację." Ale upierdliwe.
Ciągle tylko jem, bawię się i drzemię. Nie czujesz czasami, że to marnowanie czasu?
Nie, wcale! Ehehehe~

Przestań, nie gniewaj się! To wolny kraj!
Chcę żyć robiąc to, co chcę.

Nie chce mi się nic! A spałam 12 godzin...
No, zgłodniałam trochę, to zjem, a potem znów pójdę spać. 
Hatsune Miku, ty jak zawsze zajęta porami... Nudzi mi się, pograjmy w coś razem, co?
Ej, słuchasz mnie? Wkurzyła się i kazała mi się zamknąć~.

"Może od czasu do czasu pomogłabyś z czymś w domu?"
I tak zepchnięto na mnie sprzątanie łazienki.
Łe~! Czemu ja?!

Nie jestem leniem! Jak śmiesz?!
Czasami przykładam się przecież do śpiewania, to moja praca!
"Jak tak dalej będziesz żyła, to przytyjesz, wiesz?"
Chimery nie tyją! Co z tego, że są płaskie...

Nie chce mi się nic! Leżę do góry brzuchem i oglądam telewizję.
Jak się rośnie, to łatwo się męczy. Zjem deser, a potem znów pójdę spać. 
Mikuś coś mówi... "Przeszkadzasz mi w sprzątaniu, przesuń się"?
Ale ja nic nie słyszę, bo na uszach mam słuchawki.

Haa~ Ale nuda!
Aa~ Głodna jestem.
Hej~, hej~, Mikuś, zrób mi coś do jedzenia~!

Omlet, kotlet, curry, gratin,
ramen, gyoza... O! Może jeszcze krewetkowy pilaf?
Ale mój żołądek jest bezdenny, więc chcę też parfait, ciasto i trzy rożki lodowe.
I oczywiście, nie zapomnijmy o...
bagietkach! ☆

Ale jak się przyłożę, to dam radę! Musi tylko mi się chcieć.
Dziś ja ugotuję obiad! Posmakujecie dań najwyższej jakości.
Zamiatanie i pranie też mi zostaw! Miku, ty sobie odpocznij.
Nie śmiejcie się z nakręconej chimery! Pani Teto skończy wszystko w minutkę.

...Taki sen mi się przyśnił. Hęę~?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz