13 lut 2015

Kagamine Rin i Len - chocolate box


Tytuł oryginalny: chocolate box
Tytuł polski: bombonierka
Tekst i muzyka: dezzy (ichiokuenP)
Wokal: Kagamine Rin i Len


Cały czas wydajesz się śpiący.
Cały czas wydajesz się znudzony.
Cały czas wydajesz się złośliwy.
Cały czas tylko bawisz się telefonem.
Ja cała się tu gotuję,
a ty przy nic a nic!
Co ze mną nie tak? To niemożliwe!
Nie znoszę cię, nie znoszę! Wisisz mi!!

W takim razie ja też ci coś powiem!
Jak strzelasz fochy, to zawsze o jakieś głupoty.
Jak ci się odwinę, to od razu beczysz.
Jak cię przeproszę, to i tak ciągle się dąsasz.
A kolejnego dnia
witasz mnie jak gdyby nigdy nic!
Aa, co z tobą nie tak?!
Kurde no! Mam cię już dość!!

Słodkie, słodkie magiczne pudełeczko pełne miłości,
a w nim tajemne czekoladki o nieziemskim smaku.
Ozdóbmy je razem ślicznie
i poczęstujemy się!
Gorzka, gorzka skrzynia ze skarbem pełna miłości,
a w nim tajemne czekoladki o przedziwnym smaku.
Jeśli je roztopimy i zmieszamy razem,
to na pewno powstanie wspaniały smak!

L: "Hej, masz chwilkę?"
R: "A co?"
L: "No bo wiesz..."
R: "No co?"
L: "Zawsze przeze mnie ci przykro, nie?"
R: "No i?"
L: "Chciałem ci to dać... bo słowa nie wystarczają."
R: "Ale co?!"
L: "Proszę, przyjmij to."
R: "No ale o co chodzi?!"
L: "Dziękuję, że jesteś ze mną. (daje kwiatek)"
R: "Łaaaaaaaaaa!! /////"
L: "(Co z nią...?)"

Zawsze rozpieszczasz mnie swoją życzliwością.
Właśnie dlatego, że jesteś mi taki bliski, nie potrafię być z tobą szczera.

Zawsze zapominam, jak bardzo się dla mnie starasz.
Ale naprawdę kocham cię najmocniej na świecie.

Słodka, słodka szkatułka jak ze snu,
a w niej sekretne czekoladki o cudownym smaku.
Znajdźmy je razem
i cieszmy się nimi!
Gorzkie, gorzkie pudełeczko na kosmetyki,
 a w nim pierwsze czekoladki o światowym smaku.
Trzeba je schłodzić i pokroić, a potem
zawinąć dokładnie, żeby się nie pokruszyły!

Zawsze  - i w chorobie
i w zdrowiu, dzień w dzień
będę trzymać cię za rękę
aż do dnia, gdy rozdzieli nas śmierć.
Kocham cię. Ja ciebie też.
Bądź przy mnie. Jestem przy tobie.
A co jeśli kłamię?
Aa, no wiesz, ja też niekoniecznie mówię prawdę!

Słodko, słodko?
Gorzko, gorzko?

Słodkie, słodkie magiczne pudełeczko pełne miłości,
a w nim tajemne czekoladki o nieziemskim smaku.
Ozdóbmy je razem ślicznie
i poczęstujemy się!
Gorzka, gorzka skrzynia ze skarbem pełna miłości,
a w nim tajemne czekoladki o przedziwnym smaku.
Jeśli je roztopimy i zmieszamy razem,
to kiedyś na pewno otrzymamy smak pełen szczęścia!

I raz, i dwa~!
Dziękujemy bardzo!
Do zobaczenia kolejnym razem! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz