10 lut 2015

Hatsune Miku - Snow Fairy Story


Tytuł oryginalny: Snow Fairy Story
Tytuł polski: Historia Śnieżnej Wróżki
Tekst i muzyka: 40mP
Wokal: Hatsune Miku


Migoczące drobinki białego śniegu
powolutku pokrywają całe miasto.
Dalej, chodźmy znaleźć melodię,
którą będziemy mogli razem zagrać.

Na nasze miasto spadł właśnie
ostatni śnieg tej zimy.
Wkrótce zasypie on nasze ślady stóp,
pozostawione na dróżce, którą szliśmy.

Wdychając zimne powietrze
patrzyłam na bliskie płaczu niebo.
Jutrzejszego ranka
nasze drogi już się rozejdą.

Był ze mnie tchórz
i nie mogłem powiedzieć tego, co najważniejsze.
Nie byłem nawet w stanie chwycić
twojej drżącej dłoni...

Migoczące drobinki białego śniegu
powolutku pokrywają całe miasto.
Dalej, chodźmy znaleźć melodię,
którą będziemy mogli razem zagrać.
Zanim zbudzę się z tego długiego snu
chcę wyznać ci te uczucia.
Na pewno wnet naszych uszu dobiegnie
dochodzący z nieba nowy śpiew.

Przez nasze miasto przemknął właśnie
ostatni wiatr tej zimy.
Pojawiające się na martwych drzewach pączki
oznajmiają nadejście wiosny.

Zbiłaś mnie z tropu swoją roześmianą buzią,
dokuczając mi podczas gdy ja wbijałem wzrok w ziemię.
Twój uśmiech wydawał się być
nieco doroślejszy niż poprzedniej zimy.

Był ze mnie głupek
i nie musiałem przeoczyć to, co najważniejsze.
Nie byłem nawet w stanie zauważyć
skapujących z twoich policzków łez...

Padające drobinki białego śniegu
powolutku zaczerwieniają moje policzki.
Żeby tylko nic nigdy nie przeszkodziło nam
w graniu razem tej melodii...

Migoczące drobinki białego śniegu
powolutku topią się w powietrzu.
Hej, ja nigdy nie zapomnę melodii,
którą razem graliśmy.
Zanim zbudzę się z tego długiego snu
ty już znikniesz,
ale już niedługo twój śpiew
znowu stanie migoczącym śniegiem
padającym z nieba.

Już wkrótce pojawi się przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz