3 lis 2014

MAYU - Uniwersum bocznych alejek


Tytuł oryginalny: 路地裏ユニバース
Tytuł romaji: Rojiura yunibaasu (universe)
Tytuł polski: Uniwersum bocznych alejek
Tekst i muzyka: ChouchouP
Wokal: MAYU


Jaki świat odbijał się
w twoich bezdennych oczach?
Moja świadomość zniknęła w wilgotnym powietrzu
jak ziewnięcie czarnego kota siedzącego w cieniu.

Gdzie ja jestem?

Kiedy tak ciągle goniłem stojące w bezruchu dni,
w końcu dorośliśmy.

Po drugiej stronie błyszczącej szklanej kulki
widziałem kosmos, który ty tak pragnąłeś zobaczyć.
Wszystko rozpłynęło się po niebie,
jak gdyby zaczarowane niespotykaną magią.

Gdzie ja jestem?
Kim ja jestem?

Patrząc w górę na odległe niebo, zacząłem biec.
Potem zdałem sobie sprawę, że czekam tu na ciebie.
Obudziliśmy się ze snu w uniwersum bocznych alejek
i w końcu dorośliśmy.

"No chodź, wracajmy."

Jaki świat odbijał się
w twoich bezdennych oczach?
Jako dzieci złożyliśmy sobie obietnicę:
jutro też pobawmy się tu razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz