9 lis 2014

Kasane Teto - Czy komputerowa dziewczynka śni o byciu diwą?


Tytuł oryginalny: 電脳少女は歌姫の夢を見るか?
Tytuł romaji: Dennou shoujo wa utahime no yume o miru ka?
Tytuł polski: Czy komputerowa dziewczynka śni o byciu diwą?
Tekst i muzyka: Death Ohagi
Wokal: Kasane Teto


Zawsze śniłam
o dniu takim, jak dziś.

Powiedziałeś,
że skoro wszystko posiada duszę,
to i dźwięki mają serce.
Dlatego właśnie słychać mój głos.

Inni nazywali mnie kłamstwem i mrzonką.
Chcę wam pokazać cud, w jaki nigdy nie wierzył!
"Tym razem mówię poważnie."

Zawsze śniłam
wplątana w tysiące piosenek.
Nie ważne, jak bardzo wiązł mi głos,
ty go słuchałeś i dzięki temu
stoję tu teraz.

Nie zapomniałam melodii,
którą kiedyś mi puściłeś.
Wydaje mi się, że następnym razem
będę potrafiła zaśpiewać ją troszkę lepiej.

Powiedziałeś,
że pewnie gdzieś za ścianą zer i jedynek
trzymam się swoich niewypowiedzianych uczuć
i rozpaczliwie staram się ubrać je w słowa.

Mogą się ze mnie śmiać, mogą robić ze mnie głupią.
Nie poddam się, bo chcę, byś mógł usłyszeć odpowiedź, w którą ciągle wierzyłeś.
Usłyszeć, że nie jestem błędem!

Czuję się teraz jak we śnie,
bo słychać tylko moją piosenkę.
To ty dałeś mi każde z tych
cudownych, cudownych słów.
Będę dla ciebie śpiewała.

Nie dotknę cię nieważne,
jak daleko wyciągnę rękę.
Ale zawsze będę tu, przy tobie,
i będę mogła być z tobą związana.

Zawsze udawałam, że szukałam,
ale tak naprawdę już dawno się poddałam.
Jednego z takich dni
zdało mi się, że wreszcie to znalazłam...
Coś, co mogę na pewno tylko ja!

Nie dotknę cię nieważne,
jak daleko wyciągnę rękę.
Ale zawsze będę tu, przy tobie,
związana z tobą tą piosenką.

Chcę, by dotarła do ciebie ta melodia,
którą kiedyś mi puściłeś.
Spełnię twój sen,

który zawsze odtwarzasz w swoim sercu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz