16 sie 2014

GUMI - Piosenka gwiazd


Tytuł oryginalny: 星の唄
Tytuł romaji: Hoshi no uta
Tytuł polski: Piosenka gwiazd
Tekst i muzyka: buzzG
Wokal: GUMI


Kometa, która nadleciała od strony jednej planety,
przeleciała mi nad głową
i delikatnie pogładziła mnie po plecach
jak dziecko lubiące psikusy.

Chcę tam iść, ale nie mogę.
Samo patrzenie mi nie wystarcza.
Podobno nie ma tam wojen ani kłamstw.
Chcę cię zobaczyć.

Ta piękna niczym skarb rzecz
upuszczona w kosmosie przez Pana Boga,
której tak pragnęliśmy,
znajduje się tu, na Ziemi, prawda?

Z pośród tych niezliczonych gwiazd
wyróżnia się jedna, która bardzo jasno lśni.
„Już za późno.” Nie musisz mi tego mówić,
bo już dobrze o tym wiem.

Tak naprawdę to wiedziałam,
że wojny i kłamstwa nie ustaną.
Chcę w to uwierzyć, ale nie mogę.
Gdyby tak to wszystko zniszczyć…

Jak ta pokryta kraterami ziemia
wygląda w twoich oczach?

Nie mam wielkich oczekiwań.
Mam ciebie i to najważniejsze.
Oby nawet, gdy minie xxx lat,
moje uczucia pozostały niezmienne.

Mam powód,  by podnieść głos.

Ta piękna niczym skarb rzecz
zniekształcała się coraz bardziej, im dłużej na nią patrzyłam.
Piosenka gwiazd – to twoja piosenka.
Piosenko, rozlegaj się po tamtym świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz