9 sie 2014

GUMI - Lufa Nemesis


Tytuł oryginalny: ネメシスの銃口
Tytuł romaji: Nemeshisu (nemesis) no juukou
Tytuł polski: Lufa Nemesis
Tekst i muzyka: Mothy (AkunoP)
Wokal: GUMI

Grzeszny człowieku,
czas, byś zapłacił za swoje grzechy.

Hej, mamo, wiesz co?
Stoję teraz z bronią skierowaną na człowieka.
To zły pan, który dla własnego zysku
oszukał wielu ludzi.
Dla tego człowieka
zgładziłam nawet własnego ukochanego.
Następnie strzeliłam też w siebie,
jednak nie wystarczyło to, żeby mnie uśmiercić.

Nadszedł czas zemsty.
Czas, byś zapłacił za swoje grzechy!

Witaj i żegnaj, "Panie Święty Mikołaju".
Podpaliłam już twój dom. Dokonaj wyboru.
Czy zginiesz z kulą w czole,
czy w tych piekielnych płomieniach?

Hej, mamo, każdemu łotrowi
należy dać szansę na odkupienie, prawda?
Dlatego powiedziałam do niego tak:
"Rozstań się ze swoją fortuną."
"Jeśli przekażesz ją ludziom, których oszukałeś..."
"...to cię oszczędzę."
A on odpowiedział:
"Swojej fortuny..."
"...przenigdy ci nie oddam, łajdaczyno!"

Tego śmiecia już się nie ocali.
Najwyższy czas, byś zapłacił za swoje grzechy!

Witaj i żegnaj, "Panie Sądu",
zaślepiony chciwością niemoralny sędzio.
Zaśnij na wieczność
wraz z gniewem moim i wszystkich pokrzywdzonych.

Hej, mamo, wychowałaś mnie
zupełnie sama.
Urodziłam się w opuszczonym domku w lesie,
nie zobaczywszy nigdy twarzy ojca.

Hej, mamo, taty już niestety
nie uratuję. Oszalał do reszty.
Myśli, że lalka to szwagierka.
Ona już dawno
utonęła na samo dno ciemnego morza.
A przecież
to ja jestem
jego jedyną córką...

Hej, tato, spójrz na mnie!
Na mnie też
spójrz!

Witaj i żegnaj... Żegnaj,
"mój ojcze."
Dowódco zabójców, niemoralny sędzio.
Hej, mamo, dlaczego pokochałaś
takiego człowieka?

Wreszcie to już naprawdę koniec.
Połóżmy kres wszystkiemu.
Grzeszna Historio Zła,
żegnaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz