12 cze 2014

GUMI - Na przykład, czy gdybym bezwstydnie złożył teraz dłonie...



Tytuł oryginalny: 例えば、今此処に置かれた花に
Tytuł romaji: Tatoeba, ima koko ni okareta hana ni
Tytuł polski: Na przykład, czy gdybym bezwstydnie złożył teraz dłonie...
Tekst i muzyka: 164
Wokal: GUMI


Szczęście, którego pragnąłeś,
jest czymś zupełnie oczywistym.
Jednak ty mówisz, że nie ma go nigdzie.
I tak, ten nasz świat znów wprawiany jest w ruch.

Dziś znowu pociąg się spóźnia,
nieświadom moich planów.
Powstrzymując się od ziewania raz czy dwa
patrzę na chmury na niebie, które uśmiechają się

radośnie.

W obracającej się latarence płynącej w dal
nie zostaje żadne z moich licznych wspomnień.
Ja staram się wydusić z siebie pożegnanie zanim wyrusz w podróż,
a świat kręci się jak zawsze.

Z pomiędzy budynków wygląda
i świeci na mnie słońce.
Podczas gdy ja kołyszę się na wietrze w smutku
ludzie przechodzą koło mnie jakby nigdy nic.

Ile bólu musiałeś w sobie trzymać?
Ile na siebie brać, ile się martwić, ile cierpienia znosić?
Na przykład, czy gdybym bezwstydnie złożył teraz dłonie
na zostawionych tu kwiatach, to zrozumiałbym wreszcie?

Szczęście, którego pragnąłeś,
jest czymś zupełnie oczywistym.
Jednak ty mówisz, że nie ma go nigdzie.
I tak, ten nasz świat zaczyna tonąć w głębinach.

W obracającej się latarence płynącej w dal
nie zostaje żadne z moich licznych wspomnień.
Ja staram się wydusić z siebie pożegnanie zanim wyrusz w podróż,

a świat kręci się jak zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz