7 maj 2014

Kamui Gakupo - Tragedia Château Cepage



Tytuł oryginalny: シャトー・セパージュの悲劇
Tytuł romaji: Shatoo sepaaju (Château Cepage) no higeki
Tytuł polski: Tragedia Château Cepage
Château = pałac/dwór szlachecki
Tekst i muzyka: ToyaMikz
Wokal: Kamui Gakupo (Whisper) (+Kagamine Rin w tle)


No już. Wystaw te nóżki. Abyś nie mogła uciec,
należy po prostu je poharatać.

Utnę ci skrzydła, abyś nie mogła już latać.

Chcę mieć cię tylko dla siebie,
dlatego zamknę cię w ciemnej komnacie.
Chcę cię tak bardzo, że mam aż ochotę
splamić te twoje piękne blond włosy czerwienią.

Samo patrzenie na twoją przerażoną twarzyczkę
posyła dreszcze po moim ciele. Nigdy mi jej nie dość.

Gdy skonsumuję całe twoje serce,
już na zawsze będziesz moją własnością.
Na twoich dłoniach, oczętach, nóżkach i policzkach
pozostawię niewymazalne ślady.

Aby nikt nam nie zakłócał wspólnie spędzanego czasu...

Jedynym, który cię kocha, jestem ja,
więc ty też patrz wyłącznie na mnie.
Nawet każda z uronionych przez ciebie łez

jest dla mnie skarbem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz