10 maj 2014

KAITO i Kagamine Len - Brother confrontation!



Tytuł oryginalny: Brother confrontation!
Tytuł polski: Konfrontacja braci!
Tekst i muzyka: Yukitsuki
Wokal: KAITO i Kagamine Len


Nie podoba mi się ten gość.
Ta jego życzliwość to tylko maska.
No z wzrostem to na pewno go nie dogonię.
Niby roślinożerca, ale coś knuje, nie?

Nie podoba mi się ten gość.
Przez te blond włosy i błękitne oczy wygląda jak lalka.
Nie wie o tym, ale jest kūdere a jednocześnie urodzonym sadystą.
Niby uroczy, ale coś knuje, co?

Pokazał mi różnicę w zasięgach naszych oktaw.
Przywłaszczył sobie przywileje młodszego brata.
Ten chłodny błękit pasuje do niego.
Jak może mieć kucyka, to nie fair!

HEJ! Konfrontacja braci
To walka między mężczyznami. Nie oddam ci zwycięstwa tak łatwo!
Konfrontacja braci
Kiedy tylko opuścisz gardę,
zrobię szach-mat! Konfrontacja!

Ciężka do zrozumienia ta sytuacja.
Jak to bracia, metody mamy jednakowe.
Próbujemy się kontrolować, żeby być o krok przed drugim.
Chyba coś dziwnie się zachowuje?

W strategicznym myśleniu jestem całkiem niezły, co?
Dzięki za puszczenie mnie przodem, braciszku! (lol) ( ´_`)-3
W lodówce mam mleko bananowe.
Dziś zrobię wyjątek i z żalu podzielę się nim z tobą.

Słodko szepczę swoim uwodzicielskim głosem.
Że niby tylko ty tak umiesz? Nie rozśmieszaj mnie.

Kiedy mnie prowokuje, po prostu muszę zareagować.
Nie mam zamiaru przegrać, nie ważne, jaki cios zadasz!

HEJ! Konfrontacja braci
Nie oddam ci zwycięstwa tak łatwo! To walka między mężczyznami.
Konfrontacja braci

Wybierz mnie.
Nie, bo mnie!
Szach-mat, konfrontacja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz