9 kwi 2014

Hatsune Miku - Opowieść o tobie i czarach



Tytuł oryginalny: 君と魔法の物語を
Tytuł romaji: Kimi to mahou no monogatari o
Tytuł polski: Opowieść o tobie i czarach
Tekst i muzyka: Yukkedoluce
Wokal: Hatsune Miku


Jesteś w trakcie pisania opowieści; długiej, a zarazem krótkiej opowieści.
Rozpaczliwie starałaś się napisać ją od nowa, prawda?
Mimo że nie możesz nawet znów jej przeczytać.

Proszę, pozwól mi usłyszeć trochę twojej opowieści.

Od teraz pisz razem ze mną.
Napiszmy opowieść, którą czytać będziemy mogli tylko my.

Królewna w mojej opowieści sama rzuciła na siebie czar.
Uczyniła to chcąc pozbyć się swoich błędów i blizn.
Cały ten scenariusz należy do ciebie.

Pozwolę ci usłyszeć trochę mojej opowieści.

Od teraz idź razem ze mną.

O twojej opowieści sprzed naszego spotkania nie wiem ani trochę.
Nie musisz opowiedzieć mi jej całej, ale nie musisz też pozbyć się jej całej.
W trakcie pisania jakiej opowieści jesteś "teraz"?

Od teraz szukaj razem ze mną.
Poszukajmy sposobu na zdjęcie czaru, który sama na siebie rzuciłaś.

Od teraz pisz razem ze mną.
Napiszmy opowieść bez "końca" należącą tylko do nas.
We dwoje wymyślmy dla nas nową opowieść.

Jesteś w trakcie pisania opowieści; długiej, a zarazem krótkiej opowieści.
Wygląda na to, że na mnie też rzuciłaś czar. Nie chcę, żebyś kiedykolwiek go zdjęła.

Ulotny czar.
Czar szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz