25 kwi 2014

GUMI - Pani Pała


Tytuł oryginalny: 赤点先生
Tytuł romaji: Akaten sensei
Tytuł polski: Pani Pała
Tekst i muzyka: Nanahoshi Kangen Gakudan
Wokal: GUMI


Z beztroskim uśmiechem spojrzałeś w drugą stronę i się rumienisz.
Widzę, że szukasz wymówki.
Mówisz, że do niedozwolone, a ja tylko chcę pokazać ci tę
nową bieliznę. Upij się i "zajmij się" mną.

Może i migot uszczerbionej miłości mnie rani,
ale ja po prostu chcę wiedzieć jakie masz do mnie uczucia.

Zmieńmy ławki. Posadzę cię przed moim biurkiem,
żebym mogła widzieć twoją twarz, jak śpisz.
Ciekawe, czy zawsze będzie mnie kochał.

Niezagojone blizny, ślady po pocałunkach odpędzających zazdrość.
Umyślne wybieranie złych odpowiedzi, porady do nauki.

Udawanie niewiedzy i niewinności. Zawodzę się i dopadają mnie przykre dolegliwości.
Odrzucam wahania i zmniejszam dystans.

Jesteśmy stworzeniami, które po posunięciu się o krok za daleko,
tracą swoją wartość nazywaną byciem płcią piękną.

Zmieńmy ławki. Posadzę cię na samym końcu,
żebym mogła widzieć twoją smutną twarz.
Ciekawe, czy zawsze będę tak mogła manipulować twoimi uczuciami.

Niewiele trzeba, żeby granice zauroczenia się zachwiały,
jednak miłość nigdy nie stanie się czymś pobłażliwym.

Naprawmy to. Poza klasą,
bo w końcu jesteśmy mężczyzną i kobietą.
Ty też kiedyś dorośniesz i zawrócą ci głowę inne rzeczy.

Pożegnajmy się. Żeby nasz zgniły związek
nie pojawił się w czołówce jutrzejszej gazety.

Ciekawe, czy będziesz mnie kochał nawet po skończeniu szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz