15 lut 2014

Megurine Luka - Pogoda na czekoladę



Tytuł oryginalny: チョコレイト日和
Tytuł romaji: Chokoreitobiyori
Tytuł polski: Pogoda na czekoladę
Tekst i muzyka: PolyphonicBranch
Wokal: Megurine Luka


Nawet niedzielnego ranka ogarnia mnie melancholia.
Prawda jest taka, że starasz się znosić rzeczy,
których nie lubisz i męczy cię to, racja?
Mogę ustanawiać granice, ale nic to nie zmieni.

Ciągłe gonienie za marzeniami
jest złe, mówisz? Dlaczego?
Nie potrafisz się polubić dlatego,
że nie jesteś ze sobą szczera, prawda?

No to zjedzmy trochę czekolady.
Podzieli się ona ze mną sekretną recepturą na szczęście.
Gorzkawe wspomnienia 
rozpuściły się w twoim sercu.

Czy szybkie bicie serca jest słodko-gorzkie?
Czy wzdychanie to oznaka szczęścia?
Zmieniłam tytuł swojej historii.
Jaki tytuł nosiła wcześniej?

Wiem, że ze swoim tchórzostwem daleko nie zajdę,
ale nie mogę opanować swojego serca.
Ty na pewno nie jesteś świadom
moich uczuć do ciebie.

No to zjedzmy trochę czekolady.
Podzieli się ona ze mną czasem pełnym szczęścia.
Widzę, jak wpatrujesz się we mnie.
Co to może znaczyć?

Rozpłakane niebo zmniejsza odległość między nami.
Wielokolorowe parasolki
tworzą w mieście tęczę.

Gdybyś był przy mnie... (sweet)
Widzę, jak wpatrujesz się we mnie...

No to zjedzmy trochę czekolady.
Podzieli się ona ze mną sekretną recepturą na szczęście.
Gorzkawe wspomnienia 
rozpuściły się w twoim sercu.

No to zjedzmy trochę czekolady.
Podzieli się ona ze mną czasem pełnym szczęścia.
Widzę, jak wpatrujesz się we mnie.
Co to może znaczyć?

Chyba wreszcie przestało padać.
Co powiesz na jedną czekoladkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz