7 lut 2014

Kagamine Rin - Stacja Tokio


Tytuł oryginalny: 東京駅 
Tytuł romaji: Toukyou eki
Tytuł polski: Stacja Tokio
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: Kagamine Rin (Append)


Upływający czas potępia mnie ponownie zadając mi pytania.
Dopiero co się widzieliśmy, a teraz znów musimy na trochę się rozstać.

Objęłam twoje szczupłe ramię łagodnie sięgające ku mnie.
Mogę śpiewać, jak bardzo pragnę cię ujrzeć, jednak gdy już się spotkamy, dany nam czas minie w mgnieniu oka.
Nie wiemy nawet dokąd się kierujemy.

Hej, a może tak tylko we dwoje udamy się do jakiegoś dalekiego świata?
I kołysząc się razem w ostatnim pociągu roztopmy się i zlejmy w jedno.
Bo wydaje mi się, że moglibyśmy pojechać dokąd tylko zechcemy.

Dzwonek ogłaszający czas rozstania złamał ciszę.
"Tęsknię za tobą." "Bądź przy mnie zawsze."
Tak, za każdym razem, gdy to mówisz,
twoje usta zdają się być takie rozpalone...

Teraz w mojej piersi tli się tęsknota, a ciało niemal kruszy pod jej ciężarem.
I kołysząc się w ostatnim pociągu, zamyślona pląsam w powietrzu
jak gdybym chciała odszukać twój głos.

Upływający czas owinął się wokół mnie i nie raczy mnie opuścić.
Ale wiesz, jednak czuję, jak coś powoli mnie opuszcza.
Jeżeli to ty jesteś moją odpowiedzią na pytania czasu,
to nawet nasze rozstanie sprawi mi szczęście.

I teraz w mojej piersi tli się tęsknota, a ciało niemal kruszy po jej ciężarem.
Sama w ostatnim pociągu szukałam miejsca, do którego mogłabym wrócić,
mamrocząc do siebie cichutko, aa, twoje kochane imię.
Bo wydaje mi się, że moglibyśmy pojechać dokąd tylko zechcemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz