23 lut 2014

Kagamine Rin i Len - Klejnot, zagadki i królewna



Tytuł oryginalny: 宝石と謎とプリンセス
Tytuł romaji: Houseki to nazo to purinsesu (princess)
Tytuł polski: Klejnot, zagadki i królewna
Tekst i muzyka: YuugouP (Naoyan)
Wokal: Kagamine Rin i Len (Append)


Pewnego razu samolubna królewna przemówiła.
Pewnego razu z nudą ziewnęła i rzekła tak:

"Tym, czego w tej chwili pragnę, jest lśniący klejnot.
Jego niezwykłego piękna pragnę najbardziej na świecie."

Aby ją zadowolić, wybrałem się w jego poszukiwaniu.
Jednakże takiego klejnotu nigdzie się nie doszukałem.

Skoro lubisz zagadki, to ja się z tobą w nie pobawię.
Zadawaj mi zagadek ile dusza zapragnie.
Skoro lubisz zagadki, to ja się z tobą w nie pobawię.
Postaram się rozwiązać je wszystkie. 

Z jakiego powodu ona zadaje mi te wszystkie zagadki?
Zdaje mi się, że jeśli się tego dowiem, znajdę również rozwiązanie tej zagadki.

"To, czego tak naprawdę chcę, jest ukryte za klejnotem.
A rzecz tą odnaleźć może z pewnością tylko jeden."

Skoro lubisz zagadki, to ja się z tobą w nie pobawię.
Zadawaj mi zagadek ile dusza zapragnie.
Skoro lubisz zagadki, to ja się z tobą w nie pobawię.
Postaram się rozwiązać je wszystkie. 

Wreszcie znalazłem niezbyt rzadki kamień,
lecz na niej na pewno wyglądał będzie cudownie.

Samolubna królewna uradowała się.
Młodzieniec rozwiązał
zagadkę klejnotu, a ona zauważyła, 
że zagadki zbliżyły ich do siebie.

Skoro lubisz zagadki, to ja ci jedną zadam.
Jaki jej sens ukryty w zagadkach?
Jednak odpowiedź znana jest tylko nam.
――A wszystko to było dawno temu, za górami, za lasami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz