8 lut 2014

IA - Re;BIRTH


Tytuł oryginalny: Re;BIRTH
Tytuł romaji: ---
Tytuł polski: Od;RODZENIE
Tekst i muzyka: SeleP
Wokal: IA


Chwile smutku sprawiają, że na wieki staję się szaleńcem.
Moje krzyki pełne lamentu już nikogo nie sięgają,
lecz rany zaczynają pulsować i sączy się z nich świeża krew.
W moim sercu śpi inna ja.

Cierpienie nie ma zamiaru mnie opuścić.
Mogę się obwiniać, ale nie pomoże mi to się uspokoić.
Wszystko jest pokryte rozpaczą.
Budzą się we mnie chore uczucia, których nie mogę zdusić.

Chwile smutku sprawiają, że na wieki staję się szaleńcem.
Moje krzyki pełne lamentu już nikogo nie sięgają,
lecz rany zaczynają pulsować i sączy się z nich świeża krew.
W moim sercu śpi inna ja.

Budzi się i sny stają się rzeczywistością.
Pragnie ona rozlewu krwi.
Na lśniącym ostrzu pojawiają się plamy czerwieni.
To ulotna ułuda, która wynikła z niepohamowanej żądzy.
Na tafli lustra z moim pustym odbiciem kreślę kwiat.

Gdy zbudziłam się ze snu, nie pamiętałam nic,
a mój ukochany odchodził z tego świata.
Szukam odpowiedzi, ale nie mogę jej znaleźć,
bo znajduje się ona w moich straconych wspomnieniach.

La la la...

Szaleńczo kwitnące kwiaty lśnią pięknie, lecz ulotnie.
Kończący się świat zabarwiła świeża krew.
Nic nie pojmując stoję w bezruchu.
Nie mogę powstrzymać łez. Z mojej czerwonej dłoni...

wysuwa się ostrze i spada na ziemię. Nie jestem w stanie zrozumieć tej rzeczywistości.
Dlaczego mój ukochany leży na ziemi bez życia...?
Nie ma mowy, żebym to ja zabiła. Ale w takim razie dlaczego tu jestem...?
Modlę się, aby było to tylko kłamstwo, na moich złożonych dłoniach krew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz