12 lut 2014

IA - Baśń o wiecznym śnie


Tytuł oryginalny: 永眠童話
Tytuł romaji: Eimin douwa
Tytuł polski: Baśń o wiecznym śnie
Tekst i muzyka: mafumafu
Wokal: IA


Ze swoją mniejszą teraz niewiedzą wskoczyłem na pierwszy pociąg.
W tej klatce śpiewam, aby dowieść swojego nieznacznego istnienia.
Nie znam ani jednego poprawnego rozwiązania,
więc życie podsiadając kogoś jest dla mnie straszne.

Tak, dowiedziałem się wszystkiego.
Urodziłem się w ciele nie w pełni sprawnym.
I wiedziałem, że żywienie się życiem innych
i samodzielne oddychanie nic nie zmieni.

Aby rozpuścić po świecie swój smutek
zapomniałem nawet, że żyłem.
Nie ma ani jednej rzeczy, której bym nie pragnął.
Śnię o jutrze z zamkniętymi oczami.

Obraz przed moimi oczami zdaje się rozpadać;
słupy za torami przewracają się.

Tak, dowiedziałem się wszystkiego. Także tego, 
że żyje się bez żadnego powodu.
To smutne, ale ludzie i tak biegną przez życie.
Ale mi się nie che biec. Pozwólcie mi już zasnąć na wieki.

Kiedy zgaśnie pozostawiony na ziemi płomyk
zapomnę nawet, że ja to ja.
Nie ma ani jednej rzeczy, która mogłaby mnie uratować.
Ponuro spadam w głęboki dół. Jeśli koniec już wkrótce nadejdzie,
to zamiast śnić o jutrze (z zamkniętymi oczami)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz