21 lut 2014

Hatsune Miku - Crier



Tytuł oryginalny: クライヤ
Tytuł romaji: Kuraiya (Crier)
Tytuł polski: Płaksa
Tekst i muzyka: Scop
Wokal: Hatsune Miku (Append Soft)


Kiedy ogarnia mnie niepokój, od razu cisną mi się oczu łzy.
A kiedy kończę płakać jestem zmęczona i zasypiam, zawsze tak jest.

Spędzam tak niezmiennie wszystkie noce.
Dziś znów patrzę, jak nadchodzi gnębiący mnie ranek.

Troski, smutki, ciemność bez końca.
Moja zawiść względem ludzi jest absurdalna.
Zazdrość i słabość rozkładają moje serce,
które znowu zaczyna rodzić łzy.

Płaczę i płaczę, ale nie mogę nic zmienić.
Ciągle, ciągle tylko jestem przygnębiona i niespokojna i nie ma na to rady.
Nie ma nic, ale czegoś chcę, dlatego niech ktoś
zabierze mi moje oczy i serce
natychmiast.

Wielu ludzi kłamie z różnych powodów.
Ale ja nie potrafię ich rozpoznać,
więc kurczowo trzymam się twoich słów, bo wierzę tylko w nie.

Dlatego jeśli mnie okłamiesz,
głęboko, głęboko mnie tym zranisz.
Dlatego już starczy...

Zobacz: kolejna rana w tym samym miejscu,
coraz ich więcej.

Tyle razy, tyle razy kaleczono mnie samolubnymi słowami
i zostawiły one ślady, mimo że ja sama jestem samolubna...
"Nie ma nic, więc nie zmartwi jej to." Udaję, że tego nie słyszę.
Niestety martwi mnie to bardziej niż kogokolwiek innego.
Ale jestem głupia.

Jeśli się poddam, to już koniec.
Ale jest tyle rzeczy, na które nic nie poradzę.
Ludzie na okrągło zwodzą mnie serdecznymi słowami
i prowadzą do upadku.
Nie obchodzicie mnie, nie obchodzicie mnie!
Ja tak się zamartwiam, a wy nic.
Podobno ból czyni człowieka silniejszym,
ale ile jeszcze mam płakać, żeby otrzymać tę siłę?

Płaczę i płaczę, ale nie mogę nic zmienić.
Jestem smutna i spięta, ale nie potrafię nic z tym zrobić.
Nie mam nic i łzy wsiąkają w rany w moim sercu.
Wszystko jest rozmazane przez ten ból. Nie mogę już przestać.

Tyle razy, tyle razy próbowałam znaleźć sens życia,
ale nadal nie wiem nawet czemu właściwie płaczę.
Nie mam nic. Ale zawsze, gdy przestaję płakać, nadchodzi nowe jutro.
"Cieszę się, że żyję." Modlę się o dzień,
w którym będę mogła tak pomyśleć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz