17 lut 2014

GUMI - Deklaracja miłosnego rywala



Tytuł oryginalny: 告白ライバル宣言
Tytuł romaji: Kokuhaku raibaru (rival) sengen
Tytuł polski: Deklaracja miłosnego rywala
Tekst: shito i Gom (HoneyWorks)
Muzyka: shito
Wokal: GUMI


"To twoja wina, że się w tobie zakochałem..."
Wpatrywałem się w ciebie tak długo
i nieświadom twoich uczuć wypowiedziałem miłosną wojnę.

"Wyglądasz jak dziewczyna!" Nie wiedziałem, że tak jest.
Jestem nadzwyczaj dziewczęcym chłopcem spod znaku Panny.
"Ciężko mi porozumiewać się z innymi..." O tym wiedziałem,
ale nie zmienia to faktu, że jestem niemal niewidzialnym chłopcem z grupą krwi A.

Ale ty nie zważałaś na to i bez oporu wołałaś moje imię.
A ja potrafię dać ci tylko mało interesującą odpowiedź.

Miłość dopadła mnie w mgnieniu oka.
To wszystko jest jak czyjś sen.
Daj swojemu rycerzowi w lśniącej zbroi jeszcze trochę czasu!
Tobie i temu, który ci się podoba,
odważnie powiem: "Raz, dwa, start!"
Wypowiadam wojnę!

Wybrałem się nawet do fryzjera, żeby obciąć włosy.
Odłożyłem wreszcie na bok okulary, które spędziły ze mną 7 długich lat.
"Wreszcie wyglądasz jak chłopak!" No niby tak, ale...
To dziwne uczucie, ale jak na pierwszy raz nie jest chyba źle, co?

Jednak nawet po tych zmianach szanse na wygraną mam marne.
Ale to nie ma znaczenia! ...No ale i tak poproszę o pomoc bogów!

"To twoja wina, że się w tobie zakochałem..."
Wpatrywałem się w ciebie tak długo
nieświadom twoich uczuć, ale nic na to nie poradzę!

Tobie i mnie po głowie na pewno chodzi ta sama dziewczyna.
Zaprzeczam sam sobie? To musi być wina miłości.

Rycerz, który na tobą czuwał, też chciał być przyczyną twoich rumieńców.
Ale teraz już nawet nie jest potrzebny.

"Gratulacje, moja niegdyś ukochana."

Miłość dopadła mnie w mgnieniu oka.
To wszystko jest jak czyjś sen.
Dziękuję, że dałaś mi zasmakować miłości.
Tobie i temu, który ci się podoba,
odważnie powiem: "Raz, dwa, start!"
Wyciągnę się i wydrę z całych sił...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz