18 sty 2014

Megurine Luka - Kwiat Edo


Tytuł oryginalny: 大江戸フラワー
Tytuł romaji: Ooedo furawaa (flower)
Tytuł polski: Kwiat Edo
Tekst i muzyka: maya
Wokal: Megurine Luka


Fruwają motyle, kwitnie kwiecie.
Ma pełna gracji sylwetka rozpyla słodką woń.
Taka ze mnie kobieta, że wszyscy mężczyźni 
na mój widok wstrzymują oddech.

Z czerwoną, kwiecistą parasolką i gorącym spojrzeniem 
tanecznym krokiem stąpam wdzięcznie przez miasto.

Z lśniących mych ust wydobywa się dźwięczny głos.
Me oczy niczym perły rzucają czar na każdego, kto w nie spojrzy.

Ach, przepiękny kwiat Edo.
Ma kobiecość sprawia, iż miejscowe piękności zawistnie zgrzytają zębami.

Dla kobiety takiej, jak ja, wprowadzenie panów w taki stan jest czymś naturalnym.
Pokażę wam, czym jest prawdziwa zmysłowość.

Podejdź no tu, młodzieńcze. Podejdź do mnie.
Któż za tobą stoi? Zbliż się, spojrzę na ciebie urzekająco.

Dzisiaj jak co dzień pozwolę mieszczanom doświadczyć mojego kwiecistego uroku.
Powabna woń tego kwiatu czyni go drogim.

Nawet kobiecie takiej, jak ja, przydarzają się nieraz samotne noce.
Znajdzie się tu jegomość, który ukoi mnie takiej nocy?

Podejdź no tu, młodzieńcze. Wiem, że cię intryguję.
Któż za tobą stoi? Zbliż się, będę się w ciebie wpatrywała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz