8 sty 2014

Kagamine Len - Ćwiczenia przed wyznaniem miłości -another story-


Tytuł oryginalny: 告白予行練習-another story-
Tytuł romaji: Kokuhaku yokou renshuu-another story-
Tytuł polski: Ćwiczenia przed wyznaniem miłości -inna historia-
Tekst: shito i Gom (HoneyWorks)
Muzyka: shito
Wokal: Kagamine Len


Mówisz to tak nagle, że nie wiem, co robić, bo od dawna cię kochałem.
Ciekawe, czy słyszysz, jak moje serce bije jak szalone?

To ćwiczenia przed wyznaniem miłości? Wziąłem cię na serio i przez to nie usłyszałem.
To znaczy, że się zakochałaś? Jaką minę mam zrobić w takiej sytuacji?

"Bo wezmę cię na poważnie, wiesz?!" Sorry, ale po prostu musiałem cię przetestować.
Właśnie, może wstąpmy dziś gdzieś po drodze do domu, co?

Jutro dowiem się, aa, kim jest ten twój ukochany.
Nie chcę tego słyszeć, ale jednak chcę wiedzieć.

Ja, jak to ja, wysłucham twojego samolubnego życzenia.
Wysilę się trochę i zniosę to z uśmiechem.

Skończ wreszcie z tymi ćwiczeniami.
Wiem, że twoje słowa to kłamstwa, ale i tak mnie cieszą.

Nie zwracam zwykle uwagi na wróżby, ale dziś gwiazdy dobrze wróżą.
Gorzej już być nie może, nie? Sprawdźcie się, wróżby!

To już twoje ostatnie ćwiczenia, więc w sumie mogę skłamać!
Powiedziałem, "Trzymam za ciebie kciuki!"

"Przepraszam, że kłamałam, tak naprawdę to od dawna cię kochałam!"
Tak bardzo chciałaś to powiedzieć, że głos ci drżał, co?

Nie zaskakuj mnie już więcej.
Udając, że jestem spokojny, mówię, "To ja powinienem to mówić."

Ciekawe, czy słyszysz, jak moje serce bije jak szalone?
Chciałbym, żebyś usłyszała, jak moje serce bije jak szalone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz