28 sty 2014

Hatsune Miku - Sweet decora ice cream holic


Tytuł oryginalny: スイートデコラアイスクリームホリック
Tytuł romaji: Suiito dekora aisu kuriimu horikku (Sweet decora ice cream holic)
Tytuł polski: Lodoholiczka
Tekst i muzyka: Yuzuhiko
Wokal: Hatsune Miku


Zgromadźmy zabawkowych żołnierzy
i może tak rozpocznijmy krucjatę naszej dziewczynki?
Wszyscy razem zwartym krokiem
maszerujemy do ciebie. 

Nakręćcie się, nakręćcie i naprzód!
W mojej dłoni lśni klejnot, który zdobyłam.

Potrzebuję cię, la-la-la.
Kocham cię na zawsze.
"Lustereczko, lustereczko," zwracam się do niego.
Wanilia, mięta z czekoladą i truskawka.
Co mam wybrać?
Nęci mnie magia lodów.

Dziewczynka niczym labirynt
zwiedziona słodkim zapachem zbłądziła.
Czerpie rozkosz z pochłaniającego uczucia deprawacji,
jakie przeszywa wszystkie jej zmysły.

Twoje brudne interesy doprowadziły do tego, 
że teraz sam kleisz się i topisz.

Potrzebuję cię, la-la-la.
Kocham cię na zawsze.
Sosem czekoladowym obficie poleję
obficie poleję sosem czekoladowym,
a następnie chciwie nakryję dodatkami.

Potrzebuję cię, la-la-la.
Kocham cię na zawsze.
Słodka, dziewczęca dekoracja.
Nadal dopuszczasz się grzechów.
Nie mogę żyć bez ciebie,
gdyż skradłeś moje niewinne serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz