25 sty 2014

Hatsune Miku - I Wanna Be Your World


Tytuł oryginalny: I Wanna Be Your World
Tytuł polski: Chcę być całym twoim światem
Tekst i muzyka: kz
Wokal: Hatsune Miku


Pamiętasz jeszcze moje drobne życzenie,
o którym kiedyś ci powiedziałam?
Poza polem popękanych wspomnień
śnię sen, z którego się nie obudzę.

Nigdy nie będę wiedziała
co znajduje się w miejscu, do którego patrzysz.
Jak wygląda świat twoimi oczami?
Moja świadomość odpływa.
Chcę być całym twoim światem.

Na drodze moich uczuć
stoi zimny mur.
Żebym tylko mogła stopić
ten niezmienny widok.

Pada na ciebie światło księżyca
ulotne jak falujące gorące powietrze.
Nigdy się do ciebie nie zbliżyłam.
Moje łzy gdzieś znikają.
Chcę być całym twoim światem.

Dystans między tobą a mną jest teraz taki niejasny.
Dalekie, dalekie niebo powoli się rozpada.
Wpatruję się w spadające gwiazdy
i twoje plecy.

Chociaż na chwilkę przeskoczę ten szklany mur,
wyciągnę rękę i schwytam cię.
Stanę się jednym z niezliczonymi gwiazdami,
które zalały nasze niebo.
Chcę być całym twoim światem.

Nigdy nie będę wiedziała
co znajduje się w miejscu, do którego patrzysz.
Jak wygląda świat twoimi oczami?
Moja świadomość odpływa.
Chcę być całym twoim światem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz