20 sty 2014

Hatsune Miku - Gdybym miała umrzeć jutro



Tytuł oryginalny: 明日、僕が死んだら
Tytuł romaji: Ashita, boku ga shindara
Tytuł polski: Gdybym miała umrzeć jutro
Tekst i muzyka: Kuroda Ashin
Wokal: Hatsune Miku (V2, Append Soft i Dark)
Chórki: GUMI i Megurine Luka


Spojrzałam w górę w poszukiwaniu błękitnego ptaka,
ale potem przestałam.
Niebo też jest błękitne i niczego się na nim nie doszukam.
Wygląda na to, że nie jestem
głównym bohaterem historii tego świata,
dlatego pogoda nie zmieni się dla mnie.

Ludzie mówiący, że życie beze mnie nie byłoby takie samo,
co zrobicie, 
żebym stąd nie odeszła?
Ludzie mówiąc, że mogłabym umrzeć,
patrzcie na moje martwe ciało i żałujcie swoich słów.

Gdybym miała jutro umrzeć,
wreszcie mogłabym powiedzieć temu nudnemu światu
"żegnaj."
Gdybym miała jutro umrzeć,
no, spróbujcie
jakoś sobie radzić.

Wszyscy wyglądają tak samo,
a mimo to zapierają się,
że "nie są tacy jak inni."
Ale ja zdałam sobie sprawę,
że jestem tylko jedną z wielu,
dlatego stwierdziłam, 
że jestem do niczego.

Nawet jeśli umrę jutro,
na pewno nic się nie zmieni. Hej,
świat pewnie będzie dalej się kręcił
jak gdyby nigdy nic,
nie mogąc przyzwyczaić się do smutku.

Były różne rzeczy, które chciałam zrobić.
Tych, którym nie podobają się
zbrodnie idealne i cyberterroryzm,
z całej siły walnę.
Z całej siły będę płakała.
Z całej siły będę się gniewała.
Z całej siły będę się śmiała.
Spróbuję komuś zaufać.

Gdybym jutro nadal żyła,
być może coś by się zmieniło.
Jestem jedną z wielu.
Będę wspierać coś ochoczo i podniosę głos.
Gdybyś jutro nadal żyła,
przetrwała samotną noc
i zobaczyła ranek,
na pewno coś by się zmieniło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz