22 sty 2014

GUMI - Topniejący śnieg


Tytuł oryginalny: ユキドケ
Tytuł romaji: Yukidoke
Tytuł polski: Topniejący śnieg
Tekst i muzyka: LettuceP
Wokal: GUMI


W tym jasno rozświetlonym mieście
pierwszy raz spędzam zimę bez ciebie.
Patrzę w przeszłość
na spędzone z tobą dni.

Bycie z tobą
uważałam za coś oczywistego.
Jednak nagle mogła miłość
zaczęła sprawiać ci ból.

W tym mieście wszystko
wygląda bez ciebie na takie rozmazane.
Nawet jeśli podążę za czerwoną nicią przeznaczenia,
dotrę tylko do przyszłość bez ciebie.

W tym zaśnieżonym mieście
moja dłoń 
nadal pamięta
ciepło twojej.

Ciekawe, czy nie udałoby się nam
jakoś wrócić do tamtych czasów?
Nasze wspólnie spędzone dni
topnieją razem ze śniegiem.

Kiedy widzę tulące się pary,
zawsze przypominam sobie,
jak zeszłej zimy
śmiałam się przy tobie.

Wtedy, kiedy byłeś przy mnie,
wszystko błyszczało.
Ale teraz każde z nas
idzie swoją własną ścieżką.

W tym zaśnieżonym mieście
moja dłoń 
nadal pamięta
ciepło twojej.

Ciekawe, czy nie udałoby się nam
jakoś wrócić do tamtych czasów?
Nasze wspólnie spędzone dni
topnieją razem ze śniegiem.

Grzaliśmy sobie dłonie
w kieszeni mojego płaszcza.
Teraz tylko
bezowocnie próbuję
odtworzyć to uczucie.

W tym zaśnieżonym mieście
moja dłoń 
nadal pamięta
ciepło twojej.

Ciekawe, czy nie udałoby się nam
jakoś wrócić do tamtych czasów?
Nasze wspólnie spędzone dni
topnieją razem ze śniegiem.

Powolutku, powolutku
twoje ciepło
opuszcza
moją dłoń.

Nie możemy już wrócić
do tamtych czasów,
dlatego nasze wspólnie spędzone dni
topnieją razem ze śniegiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz