24 sty 2014

6 Vocaloidów - Battle Royale Valentine!


Tytuł oryginalny: バトるロイヤルバレンタイン!
Tytuł romaji: Batoru royairu barentain! (Battle Royale Valentine!)
Tytuł polski: Wielka Walentynkowa Bitwa!
Tekst: Ayaka
Muzyka: PantanC
Wokal: MEIKO, Hatsune Miku, Kagamine Rin, Megurine Luka, GUMI i miki


Nie ma dziewczyny, która nie lubiłaby słodkości.
Czeko, czeko, czekolada, czekolada wszędzie!

I ta i tamta mają takiego jednego na oku.
Która pierwsza, ta wygra!

Różnię się (Aa, jestem inna)
od innych dziewczyn. (Aa, naprawdę)

Chcę mieć twoje serce tylko dla siebie, (Bum-bum)
dlatego posyłam ci gorące spojrzenia.

Ale wiesz, (Aa, każdy...)
zawstydza mnie to. (Aa, waha się)

Klasa jakby zatrzymała się w czasie. (Oo, czas stoi, łuu)
Kiedy nasze oczy się spotkają, od razu pójdą iskry! (Mamy problem, generale, co robić?!)

Wal-czy-my? 

Do pełnego uczucia "kocham cię" (Kocham cię, łuu-łuu, aa-aa)
dołączę tykającą bombę ozdobioną wstążką! (Bomba ba-ba-ba)

Nie chcę przegrać choćby o włos, więc biegiem! (Aa-aa-aa-aa, szybciej, lu-lu-lu)
Zaczęłam biec korytarzem i nakrzyczał na mnie nauczyciel. (Łuu-łuu-łuu)

(Cze, czeko, tu i tam czeko)
(Cze, czeko wszędzie czeko)
(Cze, czeko, tu i tam czeko)
(Cze, czeko, sama czekolada)

Możesz udawać, że cię to nie obchodzi, ale prawda jest inna, nie?
Czeko, czeko, czekolada, czekolada wszędzie!

I ten i tamten spoglądają na nas.
Przygotowania zakończone, zapraszamy!

Denerwuję się (Aa, z nerwów...)
bardziej niż zwykle. (Aa, aż się pocę)

Kiedy, gdzie, z kim, co? (Co jest?)
5W1H 

Ale muszę (Aa, zbieram się w sobie)
zebrać odwagę. (Aa, dam z siebie wszystko)

Szkołę ogarnia panika.
Start i jak najszybciej do mety! (Mamy szansę 50/50, oby się udało!)

Do wal-ki!

Do pełnego pewności siebie "Potrzebuję cię" (Potrzebuję cię, łuu-łuu, aa-aa)
dołączę pocisk naprowadzający na moje uczucia. (Pocisk, tu-lu-lu)

Chcę w ciebie trafić, bo to ty jesteś moim celem! (Lu-lu-lu, tylko ty, tu-lu-lu)
Po pociągnięciu za spust poproszę Boga o pomoc. (Łuu-łuu-łuu)

Błagam, dopomóż 
mojej szczerej miłości!

Na te słodkości przelałam swoją niewinną miłość.
Za wszelką cenę wszystko musi być słodkie! ♪

Wal-czy-my?

Do wal-ki!

Do pełnego uczucia "kocham cię" (Kocham cię, łuu-łuu, aa-aa)
dołączę tykającą bombę ozdobioną wstążką! (Bomba ba-ba-ba)

Nie chcę przegrać choćby o włos, więc muszę się pospieszyć!
Wskakuję na piętro po schodach, zaczyna się!
Walczmy wszystkie, bo mamy dziś Wielką Walentynkową Bitwę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz