12 gru 2013

Kagamine Rin - Missile Killer


Tytuł oryginalny: ミサイルキラー
Tytuł romaji: Misairu kiraa (Missile killer)
Tytuł polski: Zabójczyni pocisków
Tekst i muzyka: Tadano Co
Wokal: Kagamine Rin (+Hatsune Miku i Nijimine Kakoi w chórkach)


Bul-bul, słodka soda.
To zawiłość, którą dałeś mi ty.
Uciekłam z domu i przybyłam tu
z przyszłości, z trzech pokoleń naprzód.

Jutro będzie, aa, tak,
pogodnie, chwilami z deszczem pocisków.
Rozłożę swoją niebieską parasolkę
i polecę do ciebie.

Za światłami ulicznymi spotkałam Boga.
Za czynsz zapłacę ci później.

Słuchaj, hej, hej, hej, hej,
jak zniszczymy te pociski?
Słuchaj, hej, hej, hej, hej, słuchasz mnie?
Słuchasz mnie, mnie, mnie? Jeszcze raz.

Nawet jeśli użyję swojej najpotężniejszej broni,
to nie będę mogła zniszczyć twoich niezmiennych uczuć.

Ale jestem bezsilna.

Dzielnie cię obroniłam pod wpływem wybuchu gniewu,
ale, a! To wcale nie tak!
Nie zrozum tego źle.

Już niedługo, aa, tak,
muszę wracać, muszę wracać.
Jedzie już policja,
zrobią mnie na kwaśne jabłko.

Nienawidzę cię, więc na koniec lata 
sprezentuję ci tę codzienność.

Słuchaj, hej, hej, hej, hej,
jak zniszczymy te meteoryty?
Słuchaj, hej, hej, hej, hej, słuchasz mnie?
Słuchasz mnie, mnie, mnie? Jeszcze raz.

Nawet jeśli będę walczyć swoim najpotężniejszym wyposażeniem,
to nie będę mogła zniszczyć twojego niezmiennego serca.

Czuję się taka pusta.

Aa, co za okropne zakończenie.
Aa, nie kasuj danych.

Aa, odwróć się do tej silnej, ale słabej mnie,
i odpowiedz mi.

Słuchaj, hej, hej, hej, hej,
jak zmienimy moje serce?
Zmęczyłam się już płakaniem, więc pójdę już.
Wracać już

mogę, mogę? Starczy już?

Hej, hej, hej, hej,
jak zniszczymy te pociski?
Słuchaj, hej, hej, hej, hej...

Nawet jeśli nie mam swojej najpotężniejszej broni,
to na pewno będę mogła zniszczyć twoje niezmienne uczucia.

Do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz