19 gru 2013

Kagamine Rin i Len - ALCANO


Tytuł oryginalny: ALCANO
Tytuł romaji: ----
Tytuł polski: TAJEMNICA
Tekst i muzyka: Patrichev
Wokal: Kagamine Rin i Len


Mi sol, (Słońce moje,)
czemuż ode mnie odchodzisz?
Mi sol... (Słońce moje...)

Rozciągające się nocą długie cienie
oplatają się wokół twoich białych nóg.
Twoje wychłodzone ciało i serce
zasypię czerwonymi różami.

Był dla mnie nieosiągalny, lecz i tak go pokochałam.
Niespełniona miłość miała słodką woń.
Nawet sen jednej nocy to dla mnie wiele.
Ofiarowuję ci miłość i słowa pożegnania.

Rana, która pozostała na moich wargach, wciąż się nie zasklepiła.
W tym tajemnym ogrodzie nasze serca złączyły się na moment.

Moja señorito (pani), bądź u mego boku.
Odrzućmy wszystko poza naszą miłością.
Nie ważne, gdzie będę, i co będę robił,
noc bez ciebie zmiażdży mnie na nic.

Proszę, ubierz się jak należy.
Uspokój się i wysłuchaj mnie.
Nie szukaj mnie już. Nasze wspomnienia
zwiędną piękne, niczym róże pożądania.

Skoro los zdecydował, iż nie dane nam być razem, to niech jutro nie nadchodzi.
Żegnamy się wieki ze splecionymi palcami i złączonymi sercami.

Moje zranione serce,
niczym ptaszek bez domu,
tylko czeka na twój powrót
i nędznie drży.

Gdy nadejdzie świt,
nastanie jutro, które niczym nie będzie się różnić od dnia wczorajszego.
Niosąc na plecach światło księżyca,
oddalam się tuląc w piersi nasze wspomnienia.

Będę cię gonił
choćby na krańce tego bezkresnego świata.
Zapach, który pozostał na twoich ubraniach,
wdycham jak szaleniec.

Tląca się w naszych sercach miłość nigdy nie wygaśnie.
Nikt nie wie o niej, gdyż to ALCANO (tajemnica) tylko nas dwojga.

1 komentarz: