23 gru 2013

Kagamine Len - Merry☆S-E-X'Mas


Tytuł oryginalny: めりー☆せっくすます
Tytuł romaji: Merii☆sekkusumasu (Merry☆S-E-X'Mas)
Tytuł polski: ----
Tekst i muzyka: Madako
Aranżacja: GigaP (w wersji Lena)
Wokal: Hatsune Miku (oryginał)/ Kagamine Len 7x (aranżacja)


Całe miasto rozświetlają migoczące białe światła.
Dziś w nocy wszystko jest dozwolone.
Moje serce marzy i zaczyna się nakręcać.
Moja wyobraźnia szaleje, bo na pewno coś się wydarzy!

Dalej!
Czuję, że los przypisał mi na dziś romans.
Oczekuję go starając się zachować spokój.
Z jakiegoś powodu zaczynam się podniecać, zobacz.
Jak sam się zaspokoję, zrobi się biało.

Hej... zrobię ci troszkę dobrze...
No, uprzejmi panowie z całego świata,
wstawajcie!

Want You! Ready!? Merry X'mas, cmok ♥
Będę ruszać tymi słodkimi☆ustami cały czas! (Dużo dużo cmok cmok cmok ☆)
Wyjątkowa sesja z tobą w świętą noc!  ♪  (Zaczynam!)
Need You! Steady! Merry S-E-X'mas trwa ♥
Przedstawienie w przebraniu Mikołaja! (Ładnie proszę ☆)
Obiecuję, będę grzeczny, więc zrób mi w środku białe święta!

Want You! Ready!? Merry X'mas, cmok ♥
Need You! Steady! Merry S-E-X'mas trwa ♥

Macham bioderkami! ☆ Humor świetny! ♪
A z tym strojem na pewno wszystko pójdzie po mojej myśli, nie?
Nie szkodzi jak odstaje mi na głowie kilka włosków!
Bo jego serce należy już do mnie!

Dziś noc błyszczysz z mocą 100 tysięcy karatów.
No, uprzejmi chłopcy z całego świata,
rozstawiajcie nogi!

Want You! Ready!? Merry X'mas, cmok ♥
Wielka rewo☆lucja, musisz znaleźć mój czuły☆punkt! (Nie powstrzymuj się!)
Od góry, od dołu, od przodu, od tyłu, jak tylko się da! ↑(Więcej, hoi-hoi!)
Need You! Steady! Merry S-E-X'mas trwa ♥
Dziś noc na pewno mnie nie opuścisz! ♪ (Dlatego tak, tak!)
Nie bądź dobrym chłopcem, korzystajmy z tej nocy! (Ach♥)

Want You Baby Merry X'mas trwa...
Dziękujmy Panu za wielkie przeżycie,
jakie dała nam ta noc. Dalej, módlmy się!
Amen(asienie)!

Want You! Ready!? Merry X'mas, cmok ♥
Napięcie rośnie. Bum! Seks☆plozja! (Krytyczna chwila! Już nie mogę!)
Single i pary, świętujmy razem!
Need You! Steady! Merry S-E-X'mas trwa♥
Specjalna impreza dla wszystkich! (Dlatego cieszcie się nią♪)
Teraz już się nie zatrzymasz, co?

Prawda?
Nie zaszkodzi ci, nie?
Lubisz to przecież?
Nie? ♪


Want You! Ready!? Merry X'mas, cmok ♥
I kiss you because I love you♥

Need You! Steady! Merry S-E-X'mas trwa♥
I with you white white X'mas ☆

Want You Merry Merry X'mas to you♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz