27 gru 2013

Hatsune Miku - Sposób na zazdrość -another story-


Tytuł oryginalny: ヤキモチの答え -another story-
Tytuł romaji: Yakimochi no kotae -another story-
Tytuł polski: Sposób na zazdrość -inna historia-
Tekst: shito i Gom (HoneyWorks)
Muuzyka: shito
Wokal: Hatsune Miku


Kto nam się podoba? Ta rozmowa mnie nie dotyczy!
Ale ciekawi mnie to i chcę posłuchać, aż serce mocniej mi bije.
Powód jest prosty. Jestem niezdarą i boję się nieznajomych.
Zawsze będę tylko patrzyła z boku.

Co prawda miłość zawsze mnie intrygowała, ale sama nigdy się nie zakochałam.
Ciągle tylko żartuję z przyjaciółkami. Jestem "bezmężatką" (lol), która śmieje się i unika pytań.
I dobrze! Może tak zostać.

Kiedy ktoś jest zakochany, to robi się zazdrosny i nie ma na to rady.
Niech ktoś nauczy mnie czaru, który przyniesie mi miłość. Muszę brzmieć jak idiotka!

"Cześć! Chyba nie uczesałaś się po spaniu," powiedział do mnie chłopiec z mojej klasy.
Odezwał się do mnie pierwszy raz, więc byłam zaskoczona.
Codziennie trochę mi nudno. Za sprawą mleka panda i biały miś śnią.

Gdybym miała chłopaka, chciałabym z nim wracać ze szkoły trzymając się za ręce.
To trochę żenujące marzenie. "Wiem to." Gadam do siebie.
Kiedyś na pewno...

Łatwo jest dać ogarnąć się zazdrości. Każda dziewczyna czasami tak ma.
To najnormalniejsze w świecie uczucie. Ja też na pewno go doświadczę.

"Muszę ci coś powiedzieć! Dziś po szkole o 16.10, w tej klasie."
Czemu jego spojrzenie podczas naszej drugiej rozmowy sprawia,
że moje serce bije jak szalone?
Nie mogę spojrzeć mu w twarz.

A gdyby, gdyby tak miał mi wyznać miłość... to jak mam mu odpowiedzieć?
No bo jakby powiedział mi coś takiego...
Robię się od tego nerwowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz