10 lis 2013

Kasane Teto - Klub nocny w Ikebukuro o zmierzchu


Tytuł oryginalny: 池袋黄昏ナイトクラブ
Tytuł romaji: Ikebukuro tasogare naito kurabu (night club)
Tytuł polski: Klub nocny w Ikebukuro o zmierzchu
Tekst i muzyka: Asa
Wokal: Kasane Teto


Przemierzam neonowe alejki i idę ulicą wzdłuż torów.
Dziś jak zwykle w centrum rozrywki Ikebukuro pełno ludzi.
Mój oddech rozlega się daleko, a serce palą wielkie chmury.
Patrz tylko i wyłącznie na mnie.
Dziś i jutro-- Nie, pojutrze też.

Przyciągnij mnie do siebie natychmiast.
Moje samotne serce jest niestabilne.
Jeśli na moje niejasne emocje
padnie cień, to już koniec. (2x)

Prawą ręką złapałeś mnie za rękaw na rogu ulicy. Moje policzki się zaczerwieniły.
Dziś jak zwykle w centrum rozrywki Ikebukuro pełno ludzi.
Okrążone przez dym z papierosa, moje serce rozpala zapalniczkę.
Myślisz o kimś innym niż ja?
To już koniec?

Odpycham rękę, którą mnie objąłeś.
W komórce żadnych nowych wiadomości.
Przyszedł tylko jeden sms pożegnalny.
Kiedy go zobaczę, to już koniec. (2x)

Myślisz o kimś innym niż ja
w tym zanieczyszonym zapachem papierosów pokoju?
Dosyć, przestań, nie dotykaj mnie już!

Przyciągnij mnie do siebie natychmiast.
Moje samotne serce jest niestabilne.
Jeśli na moje niejasne emocje
padnie cień, to już koniec.

Odpycham rękę, którą mnie objąłeś.
W komórce żadnych nowych wiadomości.
Ostatni SMS przyszedł tylko jeden.
Kiedy go zobaczę, to już koniec. (2x)

Teraz to już na pewno koniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz