16 lis 2013

Kagamine Rin - Zakochany robot


Tytuł oryginalny: 恋するロボット
Tytuł romaji: Koi suru robotto (robot)
Tytuł polski: Zakochany robot
Tekst i muzyka: Yutaka (MirrorP)
Wokal: Kagamine Rin


Chcę się zakochać, ale jestem robotem i nie rozumiem ludzkich emocji.
Ale miłość to podobno coś wspaniałego.
Dlatego właśnie się zakocham! Ale nie wiem, co zrobić, żeby do tego doszło,
więc zapytałam ciebie.

Co to takiego "miłość"? Jak mam zrobić, żebym się zakochała?
Odpowiedziałeś mi z zakłopotaną miną, ale...

Okazuje się, że nie da się zakochać z własnej woli. Miłość przychodzi nagle,
przejmuje władzę nad twoim sercem i nic nie możesz na to poradzić.
Miłość jest cudowna, ale podobno czasami sprawia też ból.
Coraz mniej z tego rozumiem. Zakochiwanie się jest takie trudne.

Ja cię lubię, ale czy różni się to czymś od miłości?
To podobne uczucie, ale miłość jest trochę inna.

Ciekawe, czy mogłabym się zakochać w tobie?
Zaśmiałeś się z zakłopotaną miną, ale...

Chcę się zakochać. Lubię cię. Lubię, kiedy się uśmiechasz.
Czy te uczucie to nie miłość? Znów nic z tego nie rozumiem.
Ale całkiem lubię spędzać czas myśląc o tobie,
więc pomyślę troszkę dłużej. Zakochiwanie się jest takie trudne.

Jestem robotem, zakochanym robotem.
Uwielbiam twój cudowny, niewinny uśmiech.

Radość, smutek, zmartwienia, ból i wszystko pozostałe...
Jako robot nie rozumiem tego, ale mogę powiedzieć,
że na pewno jestem w tobie zakochana. Chcę pielęgnować to uczucie.
Ty się uśmiechasz i ja się uśmiech. Zakochiwanie się jest takie cudowne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz