24 lis 2013

Kagamine Len - World is Mine wersja Lena


Tytuł oryginalny: ワールドイズマイン レンver.
Tytuł romaji: Waarudo izu main (World is Mine) Len ver.
Tytuł polski: Świat Należy Do Mnie, wersja Lena
Tekst: Yamashita
Muzyka: ryo
Ustawienia głosu: OrebananaP
Wokal: Kagamine Len


Jesteś księżniczką numer jeden na całym świecie. Wiem, że mam cię traktować jak królewnę... nie?

Po pierwsze! Chyba zauważam, że masz inną fryzurę niż zwykle.
Po drugie! Patrzeć na ciebie aż do stóp... nie mogę, sorry.
Po trzecie! Zgodzę się na każde twoje życzenie natychmiastowo.
No już, czaję! Na razie musisz się zadowolić samym trzymaniem się za ręce!

Wcale nie myślę, że jesteś samolubna.
Ale to, że nie mówię, że jesteś urocza nie znaczy, że tak nie sądzę.

Księżniczka numer jeden na całym świecie. 
Będę przy tobie zawsze,
więc nigdy nie przestawaj się uśmiechać.
Ty i ja jesteśmy dwojgiem, ale jednością.
Hej, księżniczko, nigdy cię nie opuszczę.
Kocham cię.

Wady? Masz ich całe mnóstwo.
Nie ma dnia, żebyś nie narzekała.
Poza tym, nigdy mnie nie słuchasz. Ech...
No ale nie mogę powiedzieć, że nie lubię
tego twojego niewinnego uśmiechu i głosu, którym mnie wołasz.
Wkurzasz mnie. Zostaw mnie samego. Zamknij się na chwilę, "księżniczko" jedna.

Wcale nie myślę, że jesteś samolubna.
Ale czasami mogłabyś być dla mnie miła, co?

Księżniczka tylko moja na całym świecie. 
Jesteś dla mnie najważniejsza.
Nie wystarcza ci, 
że to ja trzymam cię za rękę?
Ej, to żart. Żartuję tylko, serio!

Nigdy tego nie zrozumiesz! To naprawdę tylko żart...

Jaka była pierwsza piosenka, która zaśpiewaliśmy?
"Ok, Zielona to wróg", nie?
Nic z nich, nic z nich nie zapomnę,
bo to wspomnienia z moją księżniczką.
Nie pytaj mnie, czy nie zapomniałem.
Przecież ty też pamiętasz.

To oczywiste, bo w końcu jesteś...

Księżniczką numer jeden na całym świecie.
Cały czas na ciebie patrzę, więc nie ma potrzeby, żebyś się zmieniała.
Nagle wyciągnąłem prawą rękę i ścisnąłem twoją dłoń, o tak!
"Chciałem tylko złapać cię za rękę," powiedziałem, a ty też mnie ścisnęłaś.
...Moja księżniczka jest jednak najlepsza.

1 komentarz:

  1. Byłabyś tak miła i przetłumaczyła tą piosenkę? Strasznie mi się podoba. c:
    http://www.youtube.com/watch?v=zPy-rPHKNoc

    OdpowiedzUsuń