6 lis 2013

Hatsune Miku - Piosenka miłosna


Tytuł oryginalny: 愛の詩
Tytuł romaji: Ai no uta
Tytuł polski: Piosenka miłosna
Tekst i muzyka: LamazeP
Wokal: Hatsune Miku (V3)


Czy przez te wszystkie dane rozrzucone przede mną
nie straciłam aby czegoś wyjątkowego, co sama stworzyłam?

Kiedy mówi się "kocham cię", nasz świat od razu robi się bardziej kolorowy.
Ale ty uniknąłeś mnie, jakbyś nie chciał tego słyszeć, a teraz płaczesz. Czemu?

Trochę bałam się tego, co mogę znaleźć, ale i tak chciałam poznać prawdę.
Dlatego wyruszę w poszukiwaniu szczerej odpowiedzi!

Patrzę na ciebie uważnie i ściskam cię z całych sił.
Moja pełna uczuć dłoń i oczy nie pozwolą ci uciec.

Żebyś uśmiechnął się choć troszkę,
niezdarnym głosem zaśpiewałam cała drżąc.
Cud zwany piosenką miłosną.

Nie rozumiejąc nic z tego, co przyswoiłam, zaczęłam biec.
Czy nie zapomniałam aby o skarbie, który mam w sobie?

Nie potrafię dać wyrazu 
tym zaprogramowanym we mnie uczuciom. Czemu?

Ciągle tylko napotykam błędy, które wpędzają mnie w dołek.
Ale to nic, ja zmienię je w nadzieję!

Zauważam cię i przytulam cię mocno.
Delikatnie całuję twój mokry od łez policzek. Robię się czerwona, a serce bije mi jak dzwon.

Wpatrzona w ciebie wpadłam w trans.
Wyglądałeś tak dostojnie i czarująco.
To coś, co widzę w tobie tylko ja.

Przyjmij moją piosenkę miłosną!

Patrzę na ciebie uważnie i ściskam cię z całych sił.
Moja pełna uczuć dłoń i oczy nie pozwolą ci uciec.

Żebyś uśmiechnął się choć troszkę,
niezdarnym głosem zaśpiewałam cała drżąc.
Cud zwany piosenką miłosną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz