1 lis 2013

GUMI - Donut Hole


Tytuł polski: ドーナツホール
Tytuł romaji: Doonatsu hooru (Donut hole)
Tytuł polski: Dziura w donacie
Tekst i muzyka: Hachi
Wokal: GUMI


Od kiedy mam te wspomnienia,
których wcale nie mogę sobie przypomnieć?
Nie zapomniałam tylko,
że o nich zapomniałam.

Próbuję sobie przypomnieć raz, dwa, sto,
ale pamiętam tylko twoją twarz.
A reszty ciebie nadal
jakoś nie mogę sobie przypomnieć.

Linia kolejowa okręca się
dookoła całego globu goniąc poranne słońce.
Nam niepotrzebne tory,
wolimy podążać za swoimi pragnieniami i gonić noc.

Próbuję sobie przypomnieć raz, dwa, tysiąc,
ale pamiętam tylko twoją twarz.
Spod moich powiek wypływają drobne kropelki deszczu,
a tamtego martwego, ciemnego głosu nadal nie słyszę.

Gdybyś dowiedział się, że nie mogę teraz spać,
bo martwię się,
czy moja niewiedza aby cię nie zrani,
pewnie byś się śmiał. 

Kiedy liczyłam swoje proste emocje zdałam sobie sprawę, 
że zapomniałam już, jakim uczuciem było twoje ciepło.
Papa, już nigdy się nie spotkamy.
Z jakiegoś powodu tak mi się zdaje, tak myślę.
Nie mam co na to poradzić i nie mogę nawet normalnie się uśmiechnąć.

To jakby próbować 
wyciąć dziurę z donata.
Nigdy nie będę w stanie udowodnić,
że naprawdę istniejesz.

Próbuję sobie przypomnieć raz, dwa, sto,
ale pamiętam tylko twoją twarz.
Dziś w nocy znów wciskam się
w szparę między łóżkiem a kocem.

Czy gdyby założyć, że pewne uczucia nie wygasają,
to moglibyśmy spać spokojnie?
Nie mogę dalej pragnąć rzeczy, które są już przeszłością,
więc daj mi coś, co wypełni tę dziurę we mnie.

Kiedy liczyłam swoje stracone emocje zdałam sobie sprawę, 
że zapomniałam już też, jak brzmiał twój głos, kiedy do mnie mówiłeś.
Papa, już nigdy się nie spotkamy.
Z jakiegoś powodu tak mi się zdaje, tak myślę.
Nie mam co na to poradzić i do oczu napływają mi łzy.

Dziura, która pojawiła się w moim sercu,
jest teraz jedynym dowodem twojego istnienia.
A mimo to czuję się taka pusta.
Nie mam co na to poradzić i chyba zaraz serce mi pęknie.

Kiedy liczyłam swoje proste emocje zdałam sobie sprawę, 
że zapomniałam już, jakim uczuciem było twoje ciepło.
Papa, już nigdy się nie spotkamy.

W końcu przypomniałam sobie te kilka krótkie słowa.
Po cichu wzięłam oddech i otworzyłam oczy.

Otworzyłam oczy, otworzyłam oczy.
Masz na imię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz