13 paź 2013

Hatsune Miku - Panting Song


Tytuł oryginalny: オパンティングソング
Tytuł romaji: O-pantingu songu (Panting song)
Tytuł polski: Piosenka o majtkach*
Tekst i muzyka: Anaba
Wokal: Hatsune Miku
*Tytuł niedokładny.


W tej chwili przede mną znajdują się twoje pasiaste majtki.
Jakim sposobem się tu znalazły i czemu tu są?
Wolałbym oszczędzić takich szczegółów.
Pragnę tylko napawać się rzeczywistością przed moimi oczyma.
Nie mam na to dowodu, lecz jestem pewien,
że ty miałaś je na sobie.

Majtki, majtki, pasiaste majtki.
Biorę je do ręki i podnoszę do góry.
Chyba nic się nie stanie, jeśli założę je na głowę.
Majtki, majtki, pasiaste majtki.
Próbowałem ostrożnie je założyć,
lecz coś wystawało.

W tej chwili przede mną znajdują się twoje pasiaste majtki.
Twoje pasiaste majtki, których zawsze pragnąłem.
Twoje pasiaste majtki, które bez wątpienia miałaś na sobie.
Twoje pasiaste majtki, których teraz nikt nie ma na sobie.

Chciałbym stać się jednym z tych pasków
rozciągniętych do granic możliwości.
Wtedy mógłbym otulić to,
co zawsze skrzętnie ukrywasz.
Przyjąłbym na siebie wszystko.

Majtki, majtki, pasiaste majtki.
Unoszę je i delikatnie puszczam,
a one spadają na ziemię niczym krople łez.

Majtki, majtki, pasiaste majtki.
Próbowałem je założyć tak wiele razy,
lecz coś wystawało,
lecz coś wystawało,
lecz coś wystaje.

Z lewej... z prawej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz