20 paź 2013

Hatsune Miku - Milk tea


Tytuł oryginalny: ミルクティー
Tytuł romaji: Miruku tii (Milk tea)
Tytuł polski: Herbata z mlekiem
Tekst i muzyka: Dada
Wokal: Hatsune Miku Append


Było to tak dawno, że już prawie zapomniałam kiedy.
Dzień naszego spotkania. Śmiem powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia.
Przedstawiłaś się na wychowawczej. Ja zapamiętałam twoje imię, a potem mamrotałam je w nocy.
W trakcie lekcji myślałam tylko o tobie i czułam się, jakbym była w chmurach.

Po lekcjach zawsze byłaś zajęta zajęciami dodatkowymi,
więc wybiegałaś zaraz po dzwonku , jednak tamtego dnia jakimś cudem...

Zostałyśmy po szkole same i wtedy podałaś mi swoją herbatę z mlekiem mówiąc, "Dam ci łyka!"
Była lekko ciepła i bardzo słodka. Poczułam w ustach smak miłości. 
W klasie w barwach zachodu słońca moje serce biło okropnie głośno.
"Wrócimy razem?" Uśmiech, jaki dałaś mi w odpowiedzi, podniósł mnie tamtego dnia na duchu.

Za ręce pierwszy raz wzięłyśmy się dnia, którego wydawało się, że spadnie śnieg. Było tak zimno, że aż się trzęsłaś. 
Twoja dłoń była o wiele zimniejsza niż się spodziewałam, przez co się zaśmiałam.

Aa, dzięki temu, że byłaś przy mnie
zdałam sobie sprawę, że taka codzienność sprawiała mi radość.

Kiedy się uśmiechałaś, robiły ci się w policzkach dołeczki, a kiedy byłaś podenerwowana, bawiłaś się włosami.
Wyglądałaś przez to tak uroczo, że nie mogłam sobie odmówić przytulenia cię.
Z wysokiego miejsca oglądałyśmy pokaz fajerwerków. Zanim dobiegł on końca, pocałowałyśmy się.
Rozkwitające na niebie kwiaty migotały bez końca, rozświetlając przy tym nasze serca.

W mgnieniu oka dotarłam na ostatni przystanek. Przyśnił mi się bardzo nostalgiczny sen.
Jednak na znajomym peronie stacji nie powita mnie już ten widok, co dawniej.

Sama kupiłam sobie przesłodzoną herbatę z mlekiem, której tak naprawdę nie lubię.
CIężko było mi wypić ją do samego końca, bo była trochę słona.
Moje palce zamarły w zimnie deszczu ze śniegiem i wyobraziłam sobie ciebie po drugiej stronie torów.
Tamtego zimowego dnia, kiedy zapragnęłam jeszcze choć na chwilkę poczuć na dłoniach tamto ciepło...

Kiedy zapragnęłam przypomnieć sobie twoje ciepło, które czułam tamtego dnia swojej młodości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz