10 paź 2013

Hatsune Miku - Finder


Tytuł oryginalny: ファインダー
Tytuł romaji: Faindaa (Finder)
Tytył polski: Znalazca
Tekst i muzyka: kz
Wokal: Hatsune Miku


Świat, którego dotykałeś, odbija się we mnie
wraz ze światłem sięgającym tamtego nieba i tego pokoju.
Chwilę, w której to zauważyłam, zmienię w słowa oraz dźwięk
i delikatnie będę śledziła je palcami, bo nie mam czego się bać.

Nikły dźwięk, który wyślizgnął się spomiędzy naszych splecionych dłoni, 
nadal wprowadza mnie w zakłopotanie.

Wszystko, co odbija się w twoim znalazcy,
ja zmienię w piosenkę.
Stracony czas i przyszłość najlepiej odrzucić.
Chcę widzieć same uśmiechy.

Myślę o tobie!

Z werandy patrzyłam na miasto, a moje policzki łagodnie gładził wiatr.
Nawet tak zwyczajne dni są naprawdę przyjemne.

Nie chcę, żeby drzemiący miły koniec, którego tak wyczekiwałam, 
już nastał!

Świat odbijający się w twoim znalazcy
kiedyś zamaluję swoimi piosenkami.
Radość i smutek najlepiej odrzucić.
Uśmiechać powinno się zawsze.

Myślę o tobie!

Chciałabym móc tak zawsze
śmiać się razem z tobą.

Cały świat odbijający się w twoim znalazcy
ja wypełnię piosenkami.
Obejmij mocno minione jutro i przyszłość.
Chcę ci przekazać
tylko dwa słowa:
"Kocham cię."

Śpiewam dla ciebie!

1 komentarz: