29 lip 2013

Nekomura Iroha i VY2 - Bezmiar przyszłości znajduje się w tej fluorescencji


Tytuł oryginalny: 爾今の洋洋この蛍光にあり
Tytuł romaji: Jikon no youyou kono keikou ni ari
Tytuł polski: Bezmiar przyszłości znajduje się w tej fluorescencji
Tekst: Kamiuta (Team Kamiuta)
Muzyka: Kamiuta i Uramatsu Jun'itsu (Team Kamiuta)
Wokal: Nekomura Iroha i VY2 


Uderza we mnie boski wiatr.
Umiera on godną śmiercią i zsyła mi pokój.

Trzykrotny okrzyk, rozpalone spojrzenia.
Ekspedycja wojskowa z wysokimi morałami niczym wielka gala.
Każdego dnia tygodnia
obdarzaj nas radością.

Znoszę trudne do zniesienia dni,
ukrywam swój trudny do zniesienia los.
Nie wiedząc dokąd się udać,
serce me błąka się bez celu.

Dzisiejszej letniej nocy rozkwitła światło świetlików.
Tak właśnie zwiemy lament nad miłością.
W sercu swym wypalam twoje wciąż dziecinne ja,
zgrzytam zębami i macham ręką.
Bezmierna przyszłość

Flagi słońca na prawo, na lewo, na prawo.
Ze wszystkich stron dochodzą gromkie brawa.
Prawa noga sztywno, ręka dostojnie salutuje.
Nie będę pragnął niczego póki nie wygramy.

Znoszę trudne do zniesienia dni,
ukrywam swój trudny do zniesienia los.
Leciutko, leciusieńko niczym piana
dryfuję bezowocnie.

Dzisiejszej letniej nocy rozkwita światło świetlików.
Jednak mój lament nad miłością nadal cię nie sięga.
Ty bezpowrotnie prujesz przez niebo w jedną stronę,
a ja spoglądam ku górze, gdyż tylko tak mogę cię odprowadzić po raz ostatni.

Co mam nienawidzić, no co?
Co obwiniać? To jak gdybym chwyciła chmury.

Siedemnasto-, osiemnastoletni wojownicy również idą.
Dla swego kraju muszą słać kule ognia lub powiedzieć "nie".
Ich ojcowie, matki i dzieci stają się jedynie wspomnieniami.
A u ich kresu znajduję się ja.

Dzisiejszej letniej nocy znika światło świetlików.
Płonie, płonie ono w szumiących głębinach.
Kwiat, dla którego podjąłem się tego ryzyka, jest przepiękny.
Zabiorę cię ze sobą i będziemy żyć.
Bezmierna przyszłość

Nie płacz za mną,
lepiej śmiej się, bo ja już nie będę mógł.
Jestem szczęśliwy, że cię spotkałem.

Odbywa się tu wielkie powstanie, a powiewa przy nim boski wiatr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz