9 lip 2013

IA - Recital w świetle księżyca


Tytuł oryginalny: オツキミリサイタル
Tytuł romaji: Otsukimi reshitaru (recital)
Tytuł polski: Recital w świetle księżyca*
*Tytuł niedokładny.
Tekst i muzyka: Jin (Shizen no teki-P)
Wokal: IA


"Nie ważne co zrobię, pewnie już nic to nie da."
Patrzyłam się na twoją bliską płaczu buzię.

Słowa typu "Nie poddawaj się!"
nic a nic nie dadzą!

"W takim razie musisz się rozchmurzyć,
a wtedy jutro też będzie jaśniejsze!", mówię.

Zabieram cię ze sobą.
Ale chyba trochę na siłę.

Siedzisz w słońcu, a i tak ogarnia cię smutek.
Naprawdę się o ciebie martwię.

Twoje oczy ciemnieją.
"Taki słabiak jak ja na pewno nie da rady..."

Ale wierzę w ciebie, bo to w końcu ty.
Patrz prosto przed siebie, dobrze?
Kiedy będzie ci naprawdę źle, ja będę cię wspierała.

Nie możesz tak po prostu powiedzieć "Już starczy..." i się poddać,
nie pozwolę na to.

Hej, idźmy naprzód razem, co?
Zobacz, tym sposobem zniszczymy "samotność"!

"Nie rozumiem, co się dzieje."
Znów wyglądasz, jakbyś miał płakać.

Ciągle tylko zamykasz oczy i wzdychasz.
Zobacz, to najgorszy możliwy scenariusz!

"Jeśli nie będziesz się bardziej starał,
twoje uczucia pójdą na marne!", mówię.

Biegnę z tobą przez miasto.
Ale jednak na siłę.

Nadchodzi wieczór i znów ogarnia cię smutek.
Słońce zaczyna zachodzić
i wtedy

nagle wykrzywiasz się w rozpaczy.

Twoje łzy bezdźwięcznie spływają i znikają.

Ten okrutny mały świat
obnaża na nas swoje wielkie kły.
"Tak bardzo chciałem z nią być", mówisz
i spuszczasz głowę.

Moje słowa nie znaczą wiele
i wcale do ciebie nie docierają,

ale chcę dać ci siłę.

"Chcę mu pomóc. Spełnij moje życzenie!"

"Wierzę w ciebie, bo to w końcu ty",
powiedziałam z całą swoją powagą.
"Twój wysiłek nie pójdzie na nic!
Spotkacie się znowu, jeśli tylko będziesz tego bardzo mocno pragnął!"

Wziąłeś głęboki oddech
i pomimo swoich słabości spojrzałeś na odległy księżyc,
żeby krzyknąć: 
"Zrobię to!"

...Nie powiem, jednak jesteś super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz