22 lip 2013

Hatsune Miku - Mushroom Mother


Tytuł oryginalny: マッシュルームマザー
Tytuł romaji: Masshuruumu mazaa (Mushroom mother)
Tytuł polski: Grzybowa matka
Tekst i muzyka: PinocchioP
Wokal: Hatsune Miku


A-a-a-a

Na twojej ochydnej głowie wyrosły
paskudne grzyby.
Na mojej głowie nie wyrastają
obrzydliwe grzyby.

Wzbudzają we mnie odrazę,
ale bawienie się nimi jest takie zabawne,
więc śmieję się głośno
aż braknie mi tchu.

Grzyby wyskakują jeden za drugim jak po deszczu.
Trzymaj się ode mnie z daleka, żeby mnie tylko nimi nie zarazić!
Grzyby wyskakują jeden za drugim na tobie, grzybie jeden.
Nie płacz, bo jeszcze uwolnisz zarodniki.

Jai, jai, grzyby.
Twoja stara to grzybowa matka.
Jai, jai, grzyby.
Grzybowa matka, matka.

Po ulicach rozprzestrzeniają się
paskudne grzyby.
Puściutkie w środku
obrzydliwe grzyby.

Za wszelką ceną nie mogę dopuścić do tego,
żeby do kapeluszy im nie uderzyło, że jest ich więcej, więc mają przewagę.
Miotaczem ognia
spalę je na nic.

Grzyby wyskakują jeden za drugim jak po deszczu.
Przywykłam już do ich kolorów i wzorów.
Grzyby wyskakują jeden za drugim. W ich kręgu
czuję się całkiem wyniośle.

Jai, jai, grzyby.
I tym sposobem moje uprzedzenie...
Jai, jai, grzyby.
...nieco stępiało.

Nawet na tobie, mój kochany,
wyrosły
obrzydliwe grzyby.
Na głowach wszystkich
wyrosły
grzyby, jakby było to coś normalnego.

Spoglądają na mnie
ze współczuciem,
jakby było to coś dziwnego, 
bo ja
nie hoduję grzybów i w ich białych oczach
jestem głupią, żałosną dziewczynką.

Grzyby wyskakują jeden za drugim jak po deszczu.
Nie wyrosły mi żadne, ale przyczepiłam sobie kilka sztucznych.
Grzyby wyskakują jeden za drugim. Teraz mogę
śmiać się beztrosko razem z grzybami.

Ale, ale, mimo że odwracałam od tego oczy,
po trochu zdałam sobie z czegoś sprawę.
Prawda jest taka, że jestem pusta i czegoś mi brakuje.
A tym, co "to" wypełni, jest...

Jai, jai, grzyby.
Twoja stara to grzybowa matka.
Jai, jai, grzyby.
Grzybowa matka, matka.

Jai, jai, grzyby. 
Jak długo będzie trwać ta grzybowa gorączka?
Jai, jai, grzyby.
Grzybowa gorączka, gorączka.

Kłótnie trwają, wartości się zmieniają. (2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz