24 cze 2013

Kagamine Len - Piosenka miłosna nadąsanego Lena


Tytuł oryginalny: ヤサグ恋歌
Tytuł romaji: Yasagurenka
Tytuł polski: Piosenka miłosna nadąsanego Lena
Tekst i muzyka: RerereP
Wokal: Kagamine Len


Zasypuję ludzi komplementami próbując się im podlizać.
Zmęczyło mnie już ciągłe wyszczerzanie się.
Jednak, lecz, ale czy nie wolno
żyć na tym świecie z kwaśną miną?

Poczułem na sobie bezpośrednie spojrzenie.
Co za dziwadło.
Szczera i trochę tchórzliwa.

Błądzę, błądzę i dąsam się.
Ja nie wiem, ja nie wiem nic.
Może i nie znam zauroczenia i miłości,
ale co z tego, nie obchodzi mnie to.

Czemu, czemu? Nie wpatruj się tak we mnie, mówię!
Twoje łzy mnie potępiły.
W sercu, w sercu czuję ból.
Nieprawda, nieprawda, to wcale nie miłość.

Aa, uderzenia mojego serca są tak głośne,
że nie mogę spać.

"Dam z siebie wszystko!", mówiłem.
To absurdalne, nie znoszę tego.
Czy nawet jeśli będę zwodził ludzi swoim wyglądem,
to na tym świecie żyć mogą tylko naprawdę bystrzy?

Poczułem jak wpadają na mnie 
bezpośrednie uczucia.
Może i dziwadło z niej,
ale szczerze mówiąc trochę mnie intryguje.

Błądzę, błądzę i dąsam się.
Zaczęłaś mnie zmieniać.
Może i nie znam zauroczenia i miłości,
ale jakoś to będzie, jakoś to pójdzie.

No bo, no bo, kiedy się we mnie wpatrujesz,
nie mogę powiedzieć tego ani tamtego.
Ciągle tylko przysparzam sobie kłopotów.
Nie tak miało być, nie taki był plan.

Aa, nasze spojrzenia się spotkały.
Tracę cierpliwość, nie mogę już dłużej czekać.

Błądzę, błądzę i dąsam się.
Raniłem cię nawet tego nie wiedząc, nie wiedząc.
Nadal nie znając zauroczenia i miłości,
ja, ja...

Zakochuję się, zakochuję się i znów dąsam się.
Ciągle, ciągle mi cię nie dość.
W sercu, sercu powtarzam sobie:
"To muszę być ja." (2x)

Aa, słowa, które się we mnie kotłują,
sprawiają mi ciężki do zniesienia ból.

Aa, chcę przekazać ci jak najszybciej
te rozdzierające mnie uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz