26 cze 2013

Hatsune Miku - Zrobię się okrąglutka


Tytuł oryginalny: まるくなる
Tytuł romaji: Maruku naru
Tytuł polski: Zrobię się okrąglutka
Tekst i muzyka: SHO (XenonP)
Wokal: Hatsune Miku


Ostremu, trójkątnemu serduszku
mogłyby się połamać różki i bardzo by je bolało.

Duże, kwadratowe serduszko też
mogłoby się połamać i przysporzyć bólu.

Żyję w świecie,
w którym nie da się żyć nie będąc choć troszkę ostrym;
w czasach, w których trudno żyć, ale nie wolno okazywać słabości, dlatego...

Zrobię się okrąglutka.
Nie ważne, ile raz ktoś by mnie uderzył,
ja ciągle będę się turlać.

Zrobię się okrąglutka.
Nie będę mogła upaść, upaść ani zostać zgnieciona.
Dzięki temu i dziś i jutro będę w świetnym nastroju, 
dlatego zrobię się okrąglutka.

Nawet zupełnie stabilne serduszko w kształcie trapezu
zakołysałoby się i upadło, gdyby postawić je do góry nogami.

Nawet całkowicie ostre serduszko w kształcie rombu
nie mogłoby samo sobie pomóc, gdyby wbić je w ziemię.

Żyję w mieście,
w którym trzeba budzić się i wstawać samemu;
w którym nie wolno narzekać, nawet jeśli ktoś cię uderzy i przewróci.

Zrobię się okrąglutka.
Ktoś wprawi mnie w ruch i tak 
bezcolowo bez się toczyć.

Zrobię się okrąglutka.
Bez obrażania innych i paskudnych sprzeczek
zawsze będzie spokój, dlatego...

Zrobię się okrąglutka.
Nie ważne, ile raz ktoś by mnie uderzył,
ja ciągle będę się turlać.

Zrobię się okrąglutka.
Nie będę mogła upaść, upaść ani zostać zgnieciona.
Dzięki temu i dziś i jutro będę w świetnym nastroju, 
dlatego zrobię się okrąglutka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz