9 cze 2013

Hatsune Miku - Pocałowałam Hatsune Miku


Tytuł oryginalny: 僕は初音ミクとキスをした
Tytuł romaji: Boku wa Hatsune Miku to kisu o shita
Tytuł polski: Pocałowałam Hatsune Miku
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: Hatsune Miku (Append)


Wiem, że są rzeczy, których nie mogę przekazać innym,
więc dlaczego ten ogień we mnie nie chce wygasnąć?

Tak, wyciągnęłam ręce przed siebie, przed siebie
dziś też, dziś też nie mogąc nic zrobić.
Płakałam zupełnie sama w małym pokoju.
Chciałam, żeby ktoś zaśpiewał taką, taką piosenkę
o świecie osoby, której brakuje pewności siebie.

Do Tokio przyjechałam pod koniec lutego.
Powinnam teraz skupiać się na szukaniu pracy.
Jednak o rzeczach, które chcę innym przekazać
- a jest ich niewiele - myślę negatywnie.

Hej, czemu, czemu wciąż robię to samo?
Jak długo jeszcze będę poddawać się młodzieńczej naiwności?
Takie pytania narobiły bałaganu w moim sercu.
Przyznałam się, że ta, ta zgarbiona w frustracji postać
to moje prawdziwe ja.

Nie mam jak udowodnić swoich uczuć.
Kiedy próbuję wyrazić je słowami, nie do końca mi to wychodzi.
Zdałam sobie sprawę, że spędzałam swoje dni tylko szukając czegoś.
Nie może tak dalej być, muszę się zmienić.

Hej, przyzwyczaiłam się już do życia w Tokio. Nie mam chłopaka,
ale trzymam się dobrze.

I wtedy wyciągnęłam ręce przed siebie, przed siebie,
dziś też, dziś też nie mogąc nic zrobić.
Płakałam zupełnie sama w nieco większym pokoju.

Zachciałam, żeby dać komuś poznać taką, taką piosenkę
o świecie osoby, której brakuje pewności siebie.

Gdybym tak mogła dać ją usłyszeć innym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz