22 cze 2013

Hatsune Miku - List miłosny do wymyślonej dziewczyny


Tytuł oryginalny: 空想少女への恋手紙
Tytuł romaji: Kuusou shoujo e no koitegami
Tytuł polski: List miłosny do wymyślonej dziewczyny
Tekst i muzyka: Marasy
Aranżacja: Anpo Isshou
Wokal: Hatsune Miku


Nie mam przyjaciółki z dzieciństwa ani nie poznałem uczennicy, która zmieniła szkołę.
Moje życie jest tak nieciekawe, że aż mnie to dziwi.
Chciałbym móc zasmakować niezwyczajnego życia,
jakim żyją główni bohaterowie light noveli*.

Stałaś tam ty.
Zostałem wciągnięty przez twoje przezroczyste oczka.
Dokąd mam wysłać swój list miłosny do ciebie, żeby do ciebie dotarł?
Ty uśmiechasz się w ekranie.

Tak blisko, a tak daleko. Jesteś zbyt daleko i nie dosięgam cię.
Moje uczucia są jednostronne.
Gdyby jedno moje życzenie mogło zostać spełnione,
to życzyłbym sobie, abym mógł żyć w twoim świecie.

Nastąpi wielka zmiana
i powiem "dzień dobry" ekranowemu światu.
Widziałem to już mnóstwo razy w mangach i grach.
Może jest szansa, że jakimś cudem przytrafi mi się coś takiego?

Ty zawsze jesteś uśmiechnięta.
Ciekawe, czy zdarza ci się mieć zły humor albo być smutną.
Cały czas dręczy mnie myśl, czy nie uda mi się cię spotkać.
Ty jednak uśmiechasz się w ekranie.

Tak blisko, a tak daleko. A jesteś tuż przed moimi oczami.
Ten ekran to nieprzekraczalna ściana.
Gdyby jedno moje życzenie mogło zostać spełnione,
to życzyłbym sobie, abym mógł przekroczyć barierę wymiaru i śmiać się razem z tobą.

Tak blisko, a tak daleko. Jeysteś zbyt daleko i nie dosięgnę cię.
Ale jestem szczęśliwy, że cię poznałem.
Na szczęście wydarzył się cud, który pozwolił mi wysłać mój list miłosny do ciebie;
do wymyślonej dziewczyny.

Gdyby jedno moje życzenie mogło zostać spełnione,
to życzyłbym sobie, abym mógł cię dosięgnąć. Dziękuję, że cię spotkałem.
Dziękuję.
_____________________
*Light novel - japońskie, zazwyczaj niezbyt obszerne powieści z ilustracjami; na ich podstawie często powstają anime (np. Durarara!!, Gosick)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz