7 cze 2013

Hatsune Miku i Kagamine Rin - Jestem kunoichi, ale też chcę kochać!


Tytuł oryginalny: クノイチでも恋がしたい
Tytuł romaji: Kunoichi demo koi ga shitai
Tytuł polski: Jestem kunoichi*, ale też chcę kochać!
*Kunoichi - kobieta ninja
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: Hatsune Miku i Kagamine Rin


(Uu~~~~~!)

(Nanana... Raz, dwa, trzy, cztery)
(Nanana... Pięć, sześć, osiem, dziesięć)

Ucieknę z lekcji w dojo*, papa!
Jestem początkującą piętnasoletnią kunoichi,
jednak nauk nauczyciela nie pojmuję wcale.

Tak, tak, pamiętam, co powiedziała mi mama.
"Kunoichi muszą rzucić życie kobiety."
A mimo to jakoś cieszyłam się swoim dzieciństwem.

Gdy tak spacerowałam nocą po świątynnym festynie,
dostrzegłam przystojnego młodzieńca.
Wtedy to czer-czer-czerwoniutka prawda,
spójrz, pojawiła się przed moimi oczyma.

Kochać, zakochać się ci nie wolno.
Nie podoba mi się to, pozwólcie mi no robić, co chcę!
Nie rób tego, nie rób siamtego. Wkurza mnie to już!
Nie cierpię zasad.

Co mam zrobić, żeby moje uczucia zostały zauważone?
Przyglądałam ci się przez dziurę w suficie.
Ciekawe, czy uda mi się dokonać tego w tajemnicy, w tajemnicy?
Jestem kunoichi, ale też chcę kochać!

(Nanana... Raz, dwa, trzy, cztery)
(Nanana... Pięć, sześć, osiem, dziesięć)

Ani trochę nie nadaję się do fałszowania swojej tożsamości.
Jestem łatwą do nakrycia piętnastoletnią kunoichi.
Nie przyzwyczaję się do takiej "pracy"...

Hej, hej, panie strażniku, witam pana.
"Nie wpuściłby mnie szanowny pan do dworu...?"
"Czemu nie?!" Nawet uwodzenie mi nie wychodzi.

A cóż to, tup-tup-tup?
Powolutku podeszła do mnie córka sprzedawcy dango*.
Zaskoczyło mnie to, co wyszeptała mi do ucha.
Ty też jesteś rywalką?!

(Raz, dwa, trzy, cztery!)

Kocham, zakochuję się, na mojej drodze same rywalki.
Najchętniej zabiłabym je wszystkie w mgnieniu oka.
Nie rób tego, nie rób siamtego. Wkurza mnie to już!
Nie cierpię zasad.

Co mam zrobić, żeby moje uczucia zostały dozwolone?
Przyglądałam ci się z cienia drzewka bonsai*.
Ciekawe, czy uda mi się dokonać tego w tajemnicy, w tajemnicy?
Jestem kunoichi, ale też chcę kochać!

Chcę kochać!

Pewnego dnia otrzymałam tajny list,
którego treść zaskoczyła mnie.
Kolejnym celem jest bez wątpienia tamten młodzieniec.
Czemu? Dlaczego? Ogarnęła mnie panika.
Po raz pierwszy w życiu muszę dokonać takiego wyboru.
Nie dostanę przebaczenia, jeśli nie wykonam misji.
Tato, mamo, nareszcie znalazłam coś,
co muszę zrobić.

Kochać, zakochać się ci nie wolno.
Taki mój los.
Nie rób tego, nie rób siamtego. Wkurza mnie to już!
Nie cierpię zasad.

Czas nadszedł wraz z światłem pełni księżyca.
Przeskakuję mur i już stoję przed tobą
z moimi uczuciami w ukrytych ostrzach.
Jestem kunoichi, ale też chcę kochać!
Chcę kochać, chcę kochać.
Jako kunoichi muszę spełnić swoją miłość!

(Nanana... Raz, dwa, trzy, cztery)
(Nanana... Pięć, sześć, osiem, dziesięć)
______________________
*Dojo - miejsce do treningu sztuk walki
*Dango - tradycyjne japońskie kluseczki o okrągłym kształcie robione z mąki ryżowej
*Bonsai - miniaturowe japońskie drzewko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz